loading...

زینمات

کسب درآمد آنلاین: 70 ایده برای کسب درآمد امروز [جدی و از صفر کسب درآمد در اینترنت نه آسان و نه سریع است ، اما وب به شما امکاناتی را ارائه می دهد: در اینجا لیست حداکثر با 70 روش جدی برای کسب درآمد آنلاین است. حسابدار رسمی و تاجر خبرهبروزرسانی شده در 4 آگوست 2020اگر وقت زیادی را در خانه می گذرانید ، به دنبال کار هستید یا می خواهید از این کار جدا شوید ، اکنون فرصت های مشخصی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد . این شبکه هزاران امکان را ارائه می دهد که غالباً درک نمی شوند زیرا شما از وجود آنها اطلاع ندارید: آیا می دانید بدون کار کردن می توانید درآمد کسب کنید؟

در این راهنما می خواهیم جدی ترین راه حل ها را برای اختراع شغلی با اینترنت ، تکمیل حقوق یا عموماً تلاش برای کسب درآمد به شما نشان دهیم.

حتی اگر جزئی یا بدون شماره مالیات بر ارزش افزوده باشید می توانید ترک کنید . هیچ روشی 100٪ تضمین شده نیست (هیچ روش خوبی برای کسب درآمد سریع در اینترنت وجود ندارد) ، اما اگر ثابت کنید که مهارت دارید ، پول حاصل می شود.

امروز به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
امروز آماده ایده های خود برای کسب درآمد آنلاین هستید؟ برای سهولت کار شما ، ما چهار دسته فعالیت کلان ، مشاغل و کارهای کوچک را شناسایی کرده ایم که با توجه به این واقعیت که در وب انجام می شوند ، یکی شده اند:

سرمایه گذاری آنلاین؛
فروش در اینترنت؛
کار از خانه؛
پول آسان (کمی ، قانونی و به عنوان یک سرگرمی) کسب کنید.
آیا خودکار و کاغذ به دست آوردید؟ بیایید هر یک از این 70 روش را برای کسب درآمد در اینترنت ، به طور جدی و بیش از همه قانونی ، تجزیه و تحلیل کنیم .

لیست راه های کسب درآمد در اینترنت
امروز به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری (1-10)
کسب درآمد با فروش آنلاین (11-24)
با کار در خانه از طریق اینترنت درآمد جدی کسب کنید (25-59)
کسب درآمد آنلاین با جمع کردن حقوق و دستمزد خود (60-70)
کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری (1-10)
با سرمایه گذاری بصورت آنلاین درآمد کسب کنید
اگر به اینترنت علاقه مند هستید می توانید پول خود را برای شما کار کنید. مانند؟ با انتخاب یکی از این ایده های سرمایه گذاری. برای برخی از شما باید یاد بگیرید که در بورس سهام سرمایه گذاری کنید و پول خود را دنبال کنید ، در عوض دیگران فقط باید سرمایه گذاری را شروع کرده و منتظر تولید آنها باشید.

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در بازارها می تواند سرمایه زیادی را برای شما به همراه آورد اما خطراتی نیز به همراه دارد. با دقت توجه کنید که آیا توانایی پرداخت ضرر را قبل از شروع دارید یا خیر.

1. تجارت کپی
اولین راه برای کسب درآمد آنلاین سرمایه گذاری است که نیازی به کار ندارد - پول و تلاش شخص دیگری به درد شما می خورد. این ایده برای مبتدیان مناسب است و تجارت کپی نامیده می شود: توسط برخی از سیستم عامل های معاملات آنلاین ارائه می شود و به سرمایه گذار اجازه می دهد تا یک معامله گر متخصص دیگر را انتخاب کند تا به طور خودکار از هر حرکت خود کپی کند.

تجارت کپی etoro
با تجارت کپی ، هر کسی می تواند درآمد خود را در بازار سهام بدست آورد: فقط یک معامله گر حرفه ای خوب را شناسایی کنید ، تصمیم بگیرید که سهم را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و درآمد مشابه سرمایه گذار کپی شده را جمع کنید. بهترین بستر برای کسب درآمد آنلاین از این طریق eToro است ( آن را به صورت رایگان امتحان کنید ).

2. سهام را بصورت آنلاین خریداری کنید
اگر مهارت سرمایه گذاری خود را دارید ، می توانید با استفاده از سهام سعی کنید در بازار سهام درآمد کسب کنید . برای شروع باید حساب کاربری آنلاین را با یک کارگزار تنظیم شده باز کنید ، یاد بگیرید که چگونه از این سیستم عامل استفاده کنید (می توانید از حساب نمایشی استفاده کنید) و سپس با ایجاد کیف پول خود اقدام به انجام آن کنید.

شما تصمیم می گیرید چه موقع و چگونه سرمایه گذاری در خانه ، کدام سهام را خریداری کنید و در کدام بخش ها شرط بندی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که یک استراتژی میان مدت و طولانی مدت را مشاهده کنید یا معاملات روزانه ، باز و بسته موقعیت های روز را شروع کنید.

در اینجا لیستی از بهترین سیستم عامل های تجارت آنلاین برای سرمایه گذاری در سهام را پیدا خواهید کرد. در غیر این صورت ، در راهنمای زیر بیشتر بخوانید.

ادامه مطلب
نحوه خرید سهام در بورس سهام: 7 مرحله برای مبتدیان
3. در ETF سرمایه گذاری کنید
آیا ترجیح می دهید زیاد در معرض بورس قرار نگیرید؟ چند ابزار عالی به نام ETF وجود دارد که می تواند برای شما مناسب باشد. وجوه مورد معامله در بورس وجوه مدیریت شده منفعلانه ای هستند که عملکرد شاخص های اصلی بازار سهام ، کل بخش ها ، کالاها و موارد دیگر را تکرار می کنند.

بیشتر ETF تعادل مناسبی را بین ریسک و بازده ارائه می دهند ، به علاوه آنها هزینه های مدیریتی بسیار کمی دارند زیرا نیازی به نظارت ندارند (مانند صندوق های سنتی).

اگر می خواهید با سرمایه گذاری در ETF به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، بهترین کارگزاران eToro و DEGIRO هستند .

4- در فارکس سرمایه گذاری کنید
نمودارهای معاملات فارکس
سرمایه گذاری در بازار ارز یکی دیگر از راه های کسب درآمد اینترنتی است. جفت ارز دائماً در بورس اوراق بهادار معامله می شود تا ارزش ارز (یا کاهش) یکی از دیگری را پیش بینی کند.

درک بازار ساده نیست (شاید یک دوره تجارت فارکس بتواند به شما کمک کند) ، اما با آشنایی بیشتر ، سود نیز بسیار زیاد است.

آیا می خواهید به تدریج با یک پلت فرم معاملات فارکس شروع کنید؟ اتمام بهترین کارگزاران فارکس تنظیم برای تمرین و به نوبه خود.

5. مشاور Moneyfarm و Robo
اگر می خواهید با سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما بدون کوچکترین تلاشی می توانید مدیریت سرمایه گذاری را به شخص دیگری واگذار کنید. یک سرویس بسیار محبوب در ایتالیا Moneyfarm است ، شرکتی که از طریق یک مشاور روبو نمونه کارهای متنوعی را برای شما ایجاد می کند و سرمایه گذاری شما را در 360 درجه دنبال می کند.

مزرعه پول
این سرویس تنظیم شده و قابل اعتماد است (در اینجا می توانید نظرات Moneyfarm را بخوانید ) اما برای افتتاح حساب و شروع به کار در سیستم عامل حداقل 5000 یورو نیاز دارید.

به طور متناوب ، مشاوران robo دیگری نیز در ایتالیا وجود دارند : یکی را که برای شما مناسب است مقایسه و انتخاب کنید.

6. طلا ، نقره یا پلاتین بخرید (واقعی)
دارایی های بی پناه یک شکل واقعی از سپر سرمایه گذاری در مواقع بحران است. به طور کلی فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و پلاتین که می توانند به صورت آنلاین نیز خریداری شوند متعلق به این دسته هستند .

در طلا سرمایه گذاری کنید
برای اینکه بتوانید درآمد کسب کنید ، به قیمت این کالاها توجه داشته باشید. اگر تخمین می زنید که قیمت آنها در طولانی مدت ممکن است افزایش یابد ، روی میله ، بشقاب یا سکه سرمایه گذاری کنید .

می توانید در صورت نیاز به نقدینگی و یا اگر ارزش آنها سر به فلک بکشد ، آنها را دوباره بفروشید (این اتفاق به صورت چرخشی در شرایط بحران اقتصادی اتفاق می افتد).

برخی از راهنماهای Finaria که ممکن است مورد علاقه شما قرار بگیرند:

سرمایه گذاری در طلا ؛
سرمایه گذاری در نقره ؛
اگر قصد سرمایه گذاری در طلا ، نقره و پلاتین واقعی را دارید می توانید از سرویس های معتبری مانند BullionVault استفاده کنید که به شما امکان نگهداری در طاق های خود یا امکان دریافت میله در خانه را می دهد.

7. سرمایه گذاری در سرمایه گذاری جمعی در املاک و مستغلات
شاید شنیده باشید که راهی برای کسب درآمد آنلاین با خانه وجود دارد و این فقط مربوط به اجاره یا فروش املاک نیست. این شکل جدید سرمایه گذاری به عنوان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نامیده می شود و از مجموعه جمعی پول برای تأمین مالی پروژه ها برای بخش املاک و مستغلات تشکیل شده است.

در عمل می توانید با وام دادن پول یا شریک شدن در شرکت های املاک و مستغلات ، بازدهی را به صورت سود یا بازده بدست آورید. آیا به ایده ورود به بازار و کسب درآمد علاقه دارید؟ در اینجا شما یک جدول با بهترین سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی از املاک و مستغلات دارید :


املاک و مستغلات سرمایهگذاری نوع سرمایه گذاری گسترده حداقل سرمایه گذاری به سایت بروید
سرمایه گذاری جمعی را رد کنید
وام Crowdfunding
50 یورو
سایت رسمی وام دهنده
جمع آوری بتن
سرمایه گذاری جمعی سهام عدالت
5،000-10،000 یورو
سایت سرمایه گذاری جمعی
housers.com
وام Crowdfunding
50 یورو
سایت رسمی خانه دارها
8- در استارتاپ ها سرمایه گذاری کنید
سرمایه گذاری در راه اندازی یک شرط کارآفرینی است. شما نمی دانید شرکت به کجا می رود ، اما اگر پتانسیل داشته باشد چه می کنید؟ حتی WhatsApp ، Uber یا Satispay ایتالیایی کمی بیشتر از شرکت های کوچک بودند و امروز ارزش میلیون ها نفر را دارند.

به همین دلیل است که سرمایه گذاری در یک شرکت راه اندازی مناسب می تواند بسیار سودآور باشد. همچنین می توانید با استفاده از همان مکانیزم قبلی ، سرمایه گذاری جمعی را بصورت آنلاین انجام دهید . چندین سیستم عامل وجود دارد که در آن می توانید پروژه هایی برای تأمین مالی پیدا کنید ، یکی از مواردی را که با ارزش ترین آنها را انتخاب می کنید انتخاب کنید و سرمایه گذاری کنید.

سعی کنید به استارتاپ های پیشنهادی در WeAreStarting مراجعه کنید و شریک شرکت بعدی آینده شوید.

9. در بیت کوین و ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنید
خرید بیت کوین و ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری آینده محسوب می شود. زمان ارز دیجیتال هنوز به پایان نرسیده است ، اما ارزهای رمزپایه میلیون ها سرمایه گذار را که برای سود بردن از بی ثباتی خود توکن یا CFD خریداری و می فروشند ، اذیت می کنند.

اگر می خواهید از طریق مبادله پول با ارز رمزنگاری شده در بیت کوین سرمایه گذاری کنید ، می توانید از کیف پول مانند Coinbase استفاده کنید : در صورت افتتاح حساب می توانید 9 یورو بصورت رایگان در بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه نوظهور کسب کنید.

10. یک حساب سپرده آنلاین باز کنید
برای یک سرمایه گذاری با ریسک بالا ، در اینجا یک سرمایه گذاری بسیار کم نوسان است. حساب سپرده یکی از ساده ترین اشکال از سرمایه گذاری است: آن را در ارائه یک مقدار مشخصی از پول را به بانک در بازداشت است و اجازه دادن به واسطه مدیریت آن تشکیل شده است. در عوض به شما علاقه مند می شود.

سود را می توان پیش پرداخت یا با بستن حساب سپرده پرداخت کرد (در حالت اول بازده کمی پایین تر خواهد بود). شما همچنین می توانید حساب کاربری سپرده گذاری را تصدیق کنید : در این حالت شما متعهد می شوید که برای چندین ماه به این پول دست نزنید و انعطاف پذیری بیشتری را به بانک منتقل کنید که این امر با سود بالاتر تلافی می کند.

حساب های سپرده سنتی که از طریق پیشخوان ارائه می شوند اکنون نرخ بسیار کمی دارند ، اما نه همه آنها: آیا سعی کرده اید نگاهی به حساب سپرده Rendimax بیندازید ؟ شما می توانید آن را به صورت آنلاین باز کرده و تا مبلغ گره خورده 5 ساله خود 2.50٪ ناخالص کسب کنید.

سایر حسابهای سپرده آنلاین پیشنهادی برای جمع آوری پول نقد:

بانک نامحدود حساب سپرده ؛
حساب سپرده Widiba .
کسب درآمد با فروش آنلاین (11-24)
با فروش آنلاین درآمد کسب کنید
تاکنون در مورد سرمایه گذاری صحبت کردیم ، اما اگر می خواهید بدون سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، چه می کنید ؟ سودآورترین گزینه استفاده از شبکه برای فروش است.

فروشگاه اینترنتی فوق العاده در سال های اخیر گسترش یافته است و کارشناسان از پتانسیل صحبت و حتی بالاتر. امکان درآمدزایی با تجارت الکترونیکی بسیار زیاد است ، همانطور که به زودی مشاهده خواهید کرد.

اما مراقب باشید: فقط درصورتی که بتوانید یک کارآفرین را در اختیار داشته باشید قادر به کسب درآمد آنلاین جدی خواهید بود . کسی را که به شما می گوید حتی بدون بالا بردن انگشت خود می توانید از راه فروش درآمد کسب کنید باور نکنید (اینها فقط یک معجزه گر جعلی هستند ).

11. تجارت الکترونیکی را باز کنید
حراج عتیقه جات به شما امکان می دهد درآمد اضافی ایجاد کنید ، اما برای مدت زمان محدود. اما اگر تصمیم به باز کردن تجارت الکترونیکی و شروع یک تجارت خانگی با ثبات تر دارید چه می کنید؟

امروزه هر کس می تواند فروشگاه آنلاین خود را باز کند و سعی کند پول در بیاورد. اگر به یک بستر فروش برای فروش نیاز دارید می توانید:

تابلوی اعلانات در یک وب سایت عمومی مانند eBay یا Amazon؛
یک سکوی قابل تنظیم مانند Squarespace ، Shopify یا Oberlo؛
تجارت الکترونیکی از ابتدا با وردپرس؛
یک سایت عمودی درباره محصول شما
از کسانی که در ساخت سایت ها باتجربه ترند کمک بگیرید یا اگر مهارت دارید سعی کنید خودتان این کار را انجام دهید.

مطمئن نیستید چه چیزی را بفروشید؟ با تهیه کننده ای که می شناسید ، توافق نامه ای پیدا کنید ، کالای خود را ایجاد کنید یا فقط سفارش و حمل کالا را بدون داشتن کالای در خانه یا انبار بر عهده بگیرید (به چگونگی آن پی ببرید).

12. قطره قطره
Dropshipping یک روش فروش که به شما اجازه است را آنلاین پول بدون انبار کردن در کالا یا موجودی. حمل کننده قطره بین مشتری و تامین کننده است:

سفارش تجارت را از شخص خصوصی در تجارت الکترونیکی دریافت می کند.
ثبت سفارش با تامین کننده ؛
کالا را برای مشتری ارسال کنید.
مزایای آن بسیار است: شما مجبور نیستید سهام و موجودی را مدیریت کنید ، شما پس از بستن فروش به تهیه کننده می پردازید و می توانید تجارت الکترونیکی را برای هر محصول موفق (حتی کالاهایی که خودتان ندارید) ایجاد کنید.

از کجا می توانید شروع کنید؟ Shopify بستری است که به شما امکان می دهد فروشگاه مجازی خود را ایجاد کرده و تجارت dropshipping را شروع کنید. یا عمده فروش آنلاین خوبی پیدا کنید و سایت خود را از ابتدا شروع کنید.

13. FBA آمازون
اگر می خواهید از طریق آمازون به صورت آنلاین درآمد کسب کنید می توانید با استفاده از سرویس FBA آمازون خود به طور جدی در سیستم عامل فروش خود را امتحان کنید . در این حالت ، شرکت بزوس لجستیک و خدمات به مشتریان خود را به شما ارائه می دهد ، دو ابزار قدرتمند آن.

چه کاری باید انجام دهید؟ یک دسته بزرگ از محصولات بالقوه قابل فروش را پیدا کنید ، پالت را به انبارهای آمازون بفرستید و اقلام خود را در تجارت الکترونیکی بارگذاری کنید. در حالی که شما مشغول فروش در سیستم عامل هستید ، آمازون مراقبت از حمل و نقل ، رسیدگی به بازده و پشتیبانی از مشتریان شما را بر عهده خواهد داشت.

در اینجا این مزیت استفاده مخاطبان میلیون ها مشتری است که هر روز به صورت آنلاین خرید می کنند و مجبور نیستند یک سایت واقعی ایجاد کنند. نکته منفی این است که در FBA آمازون شما باید از طریق پرداخت هزینه تامین کننده ، تمام کالاها را مانند یک فروشگاه واقعی خریداری کنید. در این حالت ، قبل از کسب درآمد ، خود را با سرمایه خود در معرض دید قرار خواهید داد.

14. برند خود را بسازید و محصولات خود را بفروشید
آیا دوست دارید محصولات را با مارک خود روی آن بفروشید؟ اگر از خلاقیت و روحیه کارآفرینی خوبی برخوردار باشید ، مراحل کار آنقدرها که به نظر می رسند دشوار نیستند.

می توانید از طریق Alibaba با یک شرکت تماس بگیرید و از آنها بخواهید ساعت ها ، قاب گوشی ها یا هر چیز دیگری را که می خواهید بسازند. شما تصمیم می گیرید مارک ، آرم و طرحی از آنها باشد: سپس با انتخاب حمل و نقل انتخاب کنید که آیا این کار را با آمازون FBA انجام دهید ، یا در انبار یا از انبار خود استفاده کنید. این می تواند شروع یک تجارت بزرگ و سودآور باشد.

15. فروش اقلام دست ساز
از طرف دیگر ، اگر ترجیح می دهید تحقق محصولات را شخصاً دنبال کنید ، روش های دیگری برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. وب سایت هایی اختصاص داده شده است به کسانی که به دنبال آن محصول منحصر به فرد هستند ، ساخته شده با مواد پایدار یا کمی پرنعمت.

اگر شما عاشق ایجاد صنایع دستی ، وسایل خانه ، وسایل کلاسیک یا لباس هستید ، Etsy بستری است که می تواند به شما در تحقق احساسات شما کمک کند. یا می توانید در مورد برنامه Amazon Handmade ، ساخته شده برای صنعتگران واقعی اطلاعات کسب کنید.

16. خرید و فروش در حراجی
همه ما میراث خانوادگی قدیمی داریم: ساعت ، لیتوگرافی ، جواهرات ، کمیک ها ، بطری های شراب پرنعمت.

جهان مملو از مجموعه داران و خریداران عتیقه است و قرار دادن وسایل گرانبها برای فروش در مکان مناسب می تواند پول اضافی خوبی برای شما ایجاد کند . یک پلتفرم بسیار جالب برای تلاش برای کسب درآمد Catawiki است ، سایت حراج آنلاین که در آن می توانید هزاران فروشنده و خریدار کالاهای نادر را پیدا کنید.

آیا چیزی برای فروش دارید؟ اگر برای خریدار حراج آنچه لازم است ، می توانید کمیاب های واقعی را با قیمت های بسیار کمتر از ارزش آنها خریداری کنید و سپس آنها را در آینده بفروشید . سکه ها ، تمبرها ، الماس ها ، وینیل ها ، ویسکی ها و موارد دیگر را جستجو کنید ، معامله را ببندید و درآمد کسب کنید.

17. فروش عکس
آیا عکاسی شغل یا سرگرمی مورد علاقه شماست؟ با فروش بهترین عکس های خود می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . هزاران سایت در شبکه وجود دارد که تصاویر سهام را برای ایجاد گرافیک ، جلد ، تبلیغات و موارد دیگر ارائه می دهند.

اگر مطالب اصلی مانند عکس یا وکتور دارید ، می توانید آن را در Shutterstock یا Adobe Stock ارسال کنید - ممکن است هر بار که شخصی آثار شما را بارگیری می کند ، حقوق دریافت کنید.

18. دوره های فروش آنلاین
تجارت الکترونیک در سالهای آینده بویژه پس از قفل شدن کورو ویروس که میلیاردها نفر را در خانه های خود بسته نگه داشته است ، رشد چشمگیری خواهد داشت .

آموزش از راه دور امکان پذیر است ، و اگر آنچه را برای آموزش نیاز دارید نیز می تواند روش خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت باشد. از طریق احساسات و مهارتهای خود یک دوره آنلاین ایجاد کنید: می توانید به طور کلی بروید اما اگر می دانید چگونه طاقچه بازار مناسب را بشناسید می توانید درآمد کسب کنید .

درس های ویدیویی ایجاد کنید ، تصاویر و مطالب مفید اضافه کنید. آن را بی عیب و نقص کنید ، سپس دوره خود را در یکی از سیستم عامل های دوره آنلاین بارگذاری کنید . Udemy دانش آموزان آنلاین را از سراسر جهان جمع می کند - می توانید از آنجا شروع کنید ، یا یک سایت خاص تر در مورد موضوع دروس خود پیدا کنید.

19. فروش موسیقی آنلاین
در وب امکان کسب درآمد برای هر اشتیاقی حتی برای موسیقی وجود دارد. اگر اهل موسیقی هستید یا فقط در اوقات فراغت از نوازندگی و آهنگسازی لذت می برید ، روش هایی برای فروش آنلاین موسیقی وجود دارد .

می توانید از Spotify ، iTunes ، Amazon Music یا Google Play استفاده کنید (در این صورت به سرویس توزیع دیجیتال احتیاج دارید) یا بر تعداد شنوندگان تمرکز کرده و آهنگ های خود را به صورت رایگان در YouTube بارگذاری کنید.

20. فروش فیلم (یا فیلم ساز بودن)
فیلم های پولی نیز بصورت آنلاین بسیار محبوب هستند. با وجود مقدار باورنکردنی محتوای رایگان ، همیشه کسی به دنبال یک محصول چندرسانه ای سفارشی یا ویدیویی با حق چاپ برای ایجاد تبلیغات تجاری ، کمپین ها یا گرافیک های وب است.

در سیستم عامل های خاص مانند Pond5 ، iStock یا Dreamstime ثبت نام کنید. برخی از سایت ها توسط آژانس ها اداره می شوند و از شما می خواهند یک آزمایش اولیه را پشت سر بگذارید یا نمونه کارهایی از مشاغل را مشاهده کنید تا کیفیت خدمات آنها بالا باشد.

حتی می توانید کلیپ های کوچکی از زندگی روزمره را بفروشید ، به مونتاژهای طولانی مدت احتیاج ندارید. متناوباً ، شما می توانید خود را به عنوان یک فیلم ساز آنلاین پیشنهاد دهید و کاری را متناسب با مشتری (که برای رسانه های اجتماعی یا تبلیغات بسیار محبوب است) تحویل بگیرید.

21. فروش یادداشت به صورت آنلاین
دانش آموزان امروز به معنای واقعی کلمه به دنبال تمرینات توضیح داده شده ، نسخه های لاتین ، فیلم ها و سایر مطالب آموزشی هستند تا مطالعه خود را بهبود بخشند (یا سرعت آن را افزایش دهند). بسیاری از آنها همچنین مایل به پرداخت هزینه یادداشت های خوب و آماده چاپ هستند.

اگر در جمع آوری و ذخیره سازی یادداشت های قدیمی مدرسه بسیار کوشا بوده اید ، شاید زمان بازگرداندن آنها باشد. سعی کنید به ساختن پول توسط آپلود آنها را آنلاین به سیستم عامل مانند Skuola.net یا Docsity .

22. فروش رساله
پایان نامه محصولی منحصر به فرد و شخصی، در نتیجه از ماه ها کار است. با این حال ، در وب ، مقالات تحقیق و فارغ التحصیلی پایان نامه خلاصه می شود: آنها می توانند یک نقطه شروع عالی و همچنین مطالب معتبر و جالب برای خواندن باشند.

پس چرا پایان نامه را به صورت آنلاین منتشر نمی کنیم و سعی می کنیم درآمد کسب کنید؟ اگر زیاد به مقاله خود حسادت ندارید ، پایان نامه خود را در Tesionline بارگذاری کنید : این مقاله رایگان است و هر زمان کسی با پایان نامه شما مشورت می کند ، به عنوان حق چاپ حق دریافت خواهید کرد .

23- فروش پست های مهمان
آیا وبلاگ شما در طاقچه های خود اقتدار خوبی کسب کرده است؟ ممکن است که کسی با شما تماس برای یک پست مهمان، این است که، از انتشار در سایت خود را از یک درخواست اتفاق می افتد مقاله نوشته شده توسط یکی دیگر از .

ارزش یک پست مهمان ساکن در لینک که این مقاله شامل و از سایت خود را به که از کسی که آن را درخواست اشاره می کنند. بسیاری مایل به پرداخت هزینه برای انتشار پست های مهمان هستند ، زیرا هرچه پیوندهای معتبرتر به سایتی نشان دهند ، اعتماد Google بیشتر می شود.

فروش پست های مهمان یک روش مرسوم برای Google نیست (و ما شما را از انجام این کار دلسرد می کنیم) ، اما شما می توانستید با ارائه نشریات مقالات شخص دیگری به صورت آنلاین پول زیادی بدست آورید. در فیس بوک گروه هایی مانند حقایق ارسال مهمان را در میان ناشران جستجو کنید .

24. فروش محصولات اطلاعاتی
در وبلاگ یا نمایه اجتماعی خود راه دیگری برای کسب درآمد آنلاین فروش محصولات اطلاعاتی است : دوره ها ، کتاب ها ، وبینارها و موارد دیگر. شما می توانید آستین ها را بالا بزنید و محتوای با کیفیتی را برای ایجاد محصولات غیرمجاز خود جمع کنید یا از شخص دیگری به عنوان شرکت وابسته حمایت مالی کنید.

معمولاً محصولات غیر بالقوه سود بالایی دارند و بسیار مقیاس پذیر هستند (می توانید آنها را برای همیشه به هرکس بفروشید و به آرامی هزینه های تحقق آن را کاهش دهید).

ادامه مطلب
افتتاح مشاغل بعد از ویروس کرونا: 7 نکته طلایی برای موفقیت
با کار در خانه از طریق اینترنت درآمد جدی کسب کنید (25-59)
از خانه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
اگر بیکار هستید ، تحصیل می کنید یا یک مادر تمام وقت هستید ، امروز این فرصت را دارید که از خانه کار کنید و بدون نیاز به جابجایی درآمد کسب کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر ، اتصال به اینترنت و ترکیبی از استعداد و عزم صحیح است که برای موفقیت باید داشته باشید.

وب ده ها امکانات را ارائه می دهد: برخی از آنها را می توانید آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان از خانه بصورت آنلاين در زیر بیابید ، اما همیشه می توانید شغلی اختراع کرده و خود را ایجاد کنید.

25. مدرس آنلاین
امروز به لطف شبکه می توانید بدون خروج از خانه تکرار کنید یا به صورت زنده آموزش دهید و برای خدمات خود درآمد کسب کنید. تبدیل شدن به یک معلم آنلاین پیچیده نیست: سعی کنید در Superprof ، Schoolr یا bSmart ثبت نام کنید ، مراحل را انجام دهید تا تأیید کنید که شما به عنوان یک معلم از راه دور مناسب هستید و خود را به افراد نیازمند پیشنهاد دهید.

می توانید دروس آنلاین فردی یا گروهی را ارائه دهید. آیا از قبل شخصی را که علاقه مند به خدمات شما باشد می شناسید؟ به طور خصوصی با آنها تماس بگیرید و جلسات تکراری را در سیستم عامل هایی مانند Skype ، Google Meet یا Zoom ترتیب دهید.

26. کتاب الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید
آیا همیشه آرزو داشتید که کتاب خود را بنویسید؟ با استفاده از اینترنت می توانید این کار را انجام دهید و شاید پول در بیاورید. در لحظات آرامش ، سعی کنید کتاب الکترونیکی بسازید : متن کاملاً بزرگی را تهیه کنید ، با تصاویر کامل و به خوبی تنظیم شده باشد. روی شاخص و پوشش کار کنید تا درست شود.

بعد از اتمام کار ، از خدمات KDP آمازون برای انتشار سریع ، بدون ناشر و به صورت رایگان استفاده کنید. کتاب الکترونیکی خود را بر روی بزرگترین ویترین جهان قرار خواهید داد: چه کسی می داند ممکن است کسی از آن قدردانی نکند.

اگر محتوای خوبی برای ارائه دارید ، یا فقط یک رمان کوچک ، ساخته شده برای دانش ناب نوشتن ، می تواند جایگزینی برای دوره باشد. در هر صورت اگر کار خوب باشد می توانید درآمد اضافی ایجاد کنید که جالب هم باشد.

27. خود را به عنوان یک ترانه سرا مطرح کنید
آیا شما عاشق موسیقی هستید اما ترجیح می دهید شعر بسازید تا آواز بخوانید؟ وب حتی برای غزل سرایی مثل شما راه حل دارد. شما می توانید با پیشنهاد خود به عنوان یک ترانه سرا و واگذاری سخنان خود به شخصی که مایل است آنها را به موسیقی بفرستد ، درآمد کسب کنید.

به درخواست هایی که نوازندگان همه ژانرها در مورد Villaggio Musicale می کنند پاسخ دهید : شما درباره پاداش و درمان حق چاپ موافقت خواهید کرد.

28. مربیگری آنلاین
شما یک محرک عالی ، خوش بینانه غیرقابل تصور هستید. شما می دانید که چگونه با موضوعات خاصی دست و پنجه نرم کنید و مهارت لازم را برای کمک به دیگران در انجام همین کار دارید. آیا می دانید رقم مربی امروز بسیار شیک است ؟ اگر خود را در توضیحات بشناسید ، ممکن است به فکر کسب درآمد آنلاین با مربیگری افراد دیگر باشید.

مربی آنلاین در صنعت تناسب اندام بسیار رایج: اگر شما یک مربی شخصی می توانید دوره های انگیزشی و یا جلسات آموزشی برای هزینه ارائه، نشان دادن تمرینات و اسرار به ماندن در شکل.

نه تنها این: مربیگری ابزاری است که می تواند به مردم در غلبه بر یک دوره خاص بحران یا تغییر اساسی کمک کند. بسیاری از شرکت ها برای مهارت های حل مسئله و تقویت تیم به شخصیت حرفه ای مربی ( حتی از راه دور ) نیاز دارند. آخر ، یکی از سودآورترین مشاغل امروز (بالقوه) است.

اگر آنچه لازم دارید ، از اینترنت برای کسب درآمد با مربیگری آنلاین استفاده کنید . یک دوره خوب ایجاد کنید که واقعاً بداند چگونه مشکلات افراد (شخصی ، تناسب اندام ، فناوری ، تیم سازی) را حل کند و درآمد کسب کند.

29. مشاوره آنلاین حرفه ای
با تمدید ، هر حرفه ای می تواند بدون ترک دفتر (یا خانه) مستقیماً به صورت آنلاین مشاوره دهد و هزینه خدمات را دریافت کند. ابزارهای زیادی (سیستم عامل های ویدئویی کنفرانس ، برنامه های پیام رسانی ، سایتهای موضوعی) برای گذراندن دانش خود در اینترنت و ایجاد درآمد اضافی وجود دارد .

آیا شما یک دکتر ، یک وکیل ، یک متخصص دیجیتال هستید؟ در یک سیستم عامل اختصاصی ثبت نام کنید و همچنین ارائه مشاوره آنلاین را شروع کنید. ببینید که چگونه سرویس هایی مانند Dottori.it (مشاوره پزشکی) یا deQuo Avvocato Online (مشاوره حقوقی) کار می کنند.

30. نوشتن مطالب تبلیغاتی
کسب درآمد آنلاین با نوشتن به بسیاری از مشاغل این امکان را داده است که در چشم انداز مشاغل مدرن تغییر شکل داده و دوباره مستقر شوند. یکی از آنها نویسنده تبلیغات ، نویسنده تبلیغات است. امروزه کسانی که این حرفه را انجام می دهند ، این کار را نه تنها برای راه اندازی تبلیغات یا تبلیغات در روزنامه ، بلکه برای ایجاد محتوای وب کاملاً مکتوب و ترغیب کننده انجام می دهند.

شرکت هایی که بیشتر در معرض وب هستند ، دائماً به متن هایی نیاز دارند که می توانند نحوه انتقال ارزش ، جذب مشتری جدید و اثری از خود را بشناسند. به همین دلیل است که اگر اشتیاق و مهارت نوشتن دارید می توانید خود را به عنوان نویسنده تبلیغات پیشنهاد دهید و با نوشتن انواع متن ها ، حتی از راه دور به صورت آزاد ، درآمد کسب کنید .

در سیستم عامل هایی مانند Fiverr.com یا UpWork می توانید مشاغل مختلفی را از خانه انجام دهید: مقالات ، بازپرداخت ها ، محتوای وب ، کتابهای الکترونیکی ، توضیحات محصول و موارد دیگر.

31. سئو
یافتن توسط مشتریان بالقوه در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing به اولویت بسیاری از شرکتهایی تبدیل شده است که محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشند. با این حال ، به دست آوردن افراد برای یافتن وب سایت مناسب در هنگام مرور ، خودکار نیست ، بلکه به مهارت یک سئو نیاز دارد .

مخفف کلمه اختصاری به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است و با گسترش آن بیانگر آن شخصیت حرفه ای است که می داند چگونه دید یک سایت را بهبود بخشد ، مشتری بیشتری داشته باشد و شاید درآمد بیشتری داشته باشد. برای تبدیل شدن به سئو به ترکیبی از مهارت ها نیاز دارید ، اما می توانید آنها را کسب کرده و این کار را حتی از خانه به عنوان فریلنسر انجام دهید.

بیاموزید چگونه با ارائه خود به عنوان مشاور سئو در سیستم عامل هایی مانند Freelancer یا Fiverr ، یک وب سایت در جستجوی Google بالاتر ببرید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید . بسیاری به این رقم نیاز دارند: این می تواند شغل بعدی شما باشد.

32. مدیر رسانه های اجتماعی
مردم و مشتریان فقط در موتورهای جستجوگر از اینترنت استفاده نمی کنند. طرف دیگر سکه دیجیتال شبکه های اجتماعی هستند : شما مشهورترین پلتفرم ها را از قبل می شناسید (فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، YouYube) ، اما آیا می دانید که آنها می توانند فرصت های خوبی برای کسب درآمد آنلاین ارائه دهند ؟

آنها را یکی یکی مشاهده خواهیم کرد ، اما در اینجا رقم مدیر رسانه های اجتماعی را پیشنهاد می کنیم . اگر SEO متخصص موتور جستجو باشد ، مدیر رسانه های اجتماعی سیستم عامل هایی مانند پشت دست خود را می شناسد. اما مهمتر از همه ، او می داند که چگونه برای ایجاد صفحات و پروفایل های شرکت با هدف تثبیت تصویر آن برند و فروش ، محتوای با ارزش بالا را مدیریت و مدیریت کند .

اگر علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارید و دوست دارید در اینستاگرام ، فیس بوک یا یوتیوب کار کنید ، ممکن است بخواهید مدیر رسانه های اجتماعی شوید. بیاموزید که چگونه یک صفحه شرکت را مدیریت کنید ، خود را به افرادی که می شناسید یا در سیستم عامل هایی مانند Fiverr یا Addlance پیشنهاد دهید. بسیاری از شرکت ها علاقه مند به ارقام مستقل مستقل از این دست هستند ، حتی به صورت آنلاین ، با درآمدی که می تواند جالب باشد.

33. بازاریابی از طریق ایمیل
ما روزانه ده ها ایمیل دریافت می کنیم. بعضی از آنها را حتی بدون خواندن آنها حذف می کنیم ، برخی دیگر آنها را سریع می بندیم ، اما بعضی از آنها متفاوت است: ما را عقب نگه می دارد و ما را به تعمیق موضوع دعوت می کند. تردیدی نیست: در پس آن کار خوبی از طریق ایمیل مارکتینگ وجود دارد .

این چهره حرفه ای نوعی از متخصصان کپی در ایجاد پیام های ایمیل است ، ابزاری برای بازاریابی که هنوز هم برای برقراری ارتباط با مشتریان هدف آنها بسیار مؤثر است.

آیا می خواهید با نوشتن ایمیل آنلاین درآمد کسب کنید ؟ دانش بازاریابی خود را تقویت کنید و خود را در سیستم عامل های آزاد مانند Melascrivi ، Fiverr یا UpWork ارائه دهید. شما قیمت خدمات خود را تعیین می کنید و می توانید مستقیماً از روی مبل در خانه کار خود را انجام دهید.

34. توسعه دهنده وب سایت
برنامه نویس ( توسعه دهنده وب ) یکی از پردرآمدترین معاملات آنلاین است . اگر با برنامه نویسی آشنایی ندارید ، هیچ راهی برای ایجاد چیزی کاملاً فنی در وب وجود ندارد و این باعث می شود که آنها چهره های بسیار پرطرفدار و پردرآمد باشند.

برنامه نویس شدن و کسب درآمد آنلاین برای همه مناسب نیست ، اما می توانید دوره های خاصی را بگذرانید. یک ، دو یا سه زبان را تخصصی کنید (PHP ، SQL ، C ++ ، جاوا ، پایتون) و با پرداخت هزینه زیاد در سیستم عامل های آزاد خدمات خود را ارائه دهید ( Fiverr و UpWork همیشه مرجع هستند).

35. اشکال زدایی
یکی دیگر از مشخصات فنی و بسیار مورد جستجو ، شکارچی اشکال ، رفع اشکال است. چه کار میکنی؟ این وظیفه دارد آزمایشاتی را برای شناسایی و اصلاح خطاهای برنامه نویسی (اشکالات) در سایت ها ، نرم افزارها و سیستم عامل ها انجام دهد.

حتی رفع اشکال نیز کار ساده ای نیست و در مورد برنامه نویس نیز دانش کافی از زبان های IT لازم است. در هر صورت ، بسیاری از دوره های آنلاین برای به دست آوردن مهارت ها وجود دارد ، و فرصت های کار و کسب درآمد آنلاین کم نیست.

36. برنامه ایجاد کنید
توسعه دهنده برنامه حرفه ای شبیه به برنامه نویس است ، اما متمرکز بر دستگاه های تلفن همراه است. کار دیگری است که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید و از نظر درآمد رضایت خوبی را به شما ارائه می دهد. بسیاری از شرکت ها برای ارائه برنامه ای که خدمات آنها را تکمیل کند ، از فریلنسرهای آنلاین کمک می گیرند.

پس از کسب مهارت های مناسب ، در Addlance یا Fiverr نمایه ایجاد کنید.

37. هکر رشد آزاد
آیا شما برای رشد تجارت نیاز دارید؟ آیا شما فردی خلاق و همچنین متخصص فنون بازاریابی هستید؟ سعی کنید به یک هکر رشد تبدیل شوید ، رقمی پیچیده اما مورد توجه شرکت ها.

کسانی که هک رشد را انجام می دهند از تمام دانش و مهارت های خود برای افزایش تجارت شرکتها ، از طریق کسب مشتری بیشتر یا توسعه برند استفاده می کنند.

مطالعه کنید و سعی کنید راه خود را از دنیای شرکتهای نوپا شروع کنید. اگر استعداد واقعی دارید ، می توانید با رشد مشتری خود شغلی ایجاد کرده و درآمد کسب کنید.

38. طراح وب
کسب درآمد آنلاین به عنوان طراح گرافیک یکی دیگر از مواردی است که به دنبال آن است. در میان تخصص های مختلف ، طراح وب از چیدمان یک وب سایت مراقبت می کند تا جذابیت ، زیبایی و استفاده از وب سایت را بیشتر کند.

کلمات کلیدی هماهنگی و تجربه کاربر هستند: کاربری که صفحات یک سایت را مرور می کند (از هر دستگاهی) مجبور است این کار را به راحتی و بدون مواجه شدن با موارد حساس انجام دهد.

آیا شما برای طراح وب بودن آنچه لازم است را دارید؟ هزاران شرکت این حرفه ای ها را بصورت آنلاین در Fiverr ، UpWork یا 99designs جستجو می کنند ، بنابراین فرصت های خوبی برای یافتن درآمد اضافی یا شغل تمام وقت دارید.

39. ایجاد تم ها و پلاگین های وردپرس
ایجاد تم ها و پلاگین برای وردپرس است به خوبی پرداخت می شود. اگر مهارت برنامه نویسی عالی ، تجربه کاربری ، گرافیک و انیمیشن را دارید می توانید قالب های از قبل بسته بندی شده را ایجاد کرده و در بازارهایی مانند Themeforest بفروشید .

هر بار که شخصی موضوع شما را بارگیری کند تا آن را با سلیقه خود تطبیق دهد ، یک درآمد (بسیار جالب) دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید افزونه ای برای پیاده سازی چارچوب وردپرس و فروش آن در کانال های آنلاین ایجاد کنید.

یک راه حل برای کسب درآمد با مضامین و افزونه ها می تواند ایجاد یک محصول freemium ، یعنی رایگان با ویژگی های پرداخت شده باشد. کاربران می توانند اثر شما را به صورت رایگان بارگیری کنند ، از آن قدردانی کرده و منتشر کنند و اگر واقعا ارزشمند است ، آن را خریداری کنید (یکبار مصرف یا اشتراک).

40. آرم و جلد ایجاد کنید
با ایجاد آرم ها یا کاورهای حرفه ای بصورت آنلاین ، تخیل خود را از بین ببرید . اگر مهارت (و استعداد) لازم را دارید ، شبکه پر از درخواست طراحان گرافیک است. شاید لازم باشد برخی از ابزارهای حرفه ای (مانند یک رایانه خوب یا بسته Adobe Suite) را خریداری کنید ، اما این سرمایه ای است که می توانید در مدت کوتاهی پس دهید.

برای 99 طراحی ، Fiverr و سایر سیستم عامل های طراح گرافیک و آرم اقدام کنید. رشته خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و با رایانه خود از خانه درآمد کسب کنید .

41. کسب درآمد با اینستاگرام
بسیاری از متخصصان با اینستاگرام کار می کنند و درآمد کسب می کنند. رسانه های اجتماعی چندین فرصت برای کسب درآمد فراهم می کنند: مدیریت صفحات شرکت (همانطور که یک مدیر اجتماعی انجام می دهد) ، ایجاد فیلم برای کمپین های تبلیغاتی ، یا تبدیل شدن به یک تأثیرگذار و تبلیغ محصولات برای پیروان خود (مخاطبان خاصی لازم است).

یک راه خوب برای کسب درآمد در اینستاگرام ترویج کار خانگی ، تجارت یا رستوران است. شما می توانید به مشترکین اجازه دهید تا یک لیست را خریداری کرده ، رزرو کنند و یا مشاغل خود را از نزدیک کشف کنند.

42. کسب درآمد با YouTube
YouTube یکی دیگر از بسترهای سرگرمی محبوب است که ناشران با حلقه بزرگی از پیروان می توانند با فیلم های خود درآمد کسب کنند .

یوتیوب برنامه کسب درآمد اجازه می دهد تا کانال های که از شرایط به قرار دادن بنر های تبلیغاتی در فیلم های خود را، اما همچنین به اقدام برای کمک های مالی درخواست یا ضامن یک محصول وابسته.

بسیاری از کودکان ، حتی خردسالان ، قبلاً موفق به کسب درآمد اینترنتی از طریق YouTube (به اصطلاح YouTubers) شده اند. به دست آوردن دلارهای بزرگ کار ساده ای نیست ، اما اگر استعدادی دارید چرا امتحان نکنید؟

43. فروش با Pinterest
پینترست یک بستر سرعت در حال رشد در بین افراد و مشاغل است. بسیاری از افراد به دنبال ایده ها و تصاویر زیبا ، بلکه محصولات نیز در سایت می گردند. به همین دلیل شرکت هایی که با طراحی سر و کار دارند اما نه تنها سعی در موقعیت سازی و فروش در Pinterest دارند .

شما می توانید تمام اسرار تجارت را بیاموزید و خود را به عنوان یک متخصص فروش در Pinterest ارائه دهید ، یا خودتان از این کانال بهره مند شوید: شما می توانید وسایل دست ساز خود را تولید کنید ، یک شبکه dropshipping باز کنید و از پتانسیلی که Pinterest به شما ارائه می دهد برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید .

44. مترجم
اگر دو یا چند زبان می دانید ، دنیای وب به شما این فرصت را می دهد تا با انجام ترجمه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . اینجا و آنجا پیشنهادات شغلی زیادی از خانه به عنوان مترجم متون به هر زبانی (انگلیسی اما نه تنها) پیدا خواهید کرد.

می توانید پیشنهاد دهید کل کتاب ها ، مقاله ها ، توضیحات محصول برای تجارت الکترونیکی را به صورت چند زبانه ترجمه کنید. یا چرا خود را به عنوان مترجم زیرنویس ویدیویی آنلاین (فیلم ، فیلم ، کلیپ) پیشنهاد نمی دهید. با Freelancer یا Unbabel سوار شوید .

45. وبلاگ نویس
وبلاگ نویسی حرفه ای است که ما به لطف افراد مشهوری مانند Chiara Ferragni یا Salvatore Aranzulla در مورد آن یاد گرفته ایم. اولی از شبکه های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می کرد ، دومی صدها مقاله آنلاین نوشت.

به عبارت دیگر ، وبلاگ نویس چهره ای است که محتوای جالبی را برای افراد مختلف (مد ، فناوری ، مالی ، آشپزی ، ورزش و ...) ایجاد می کند و می داند چگونه از آن درآمد کسب کند. به عنوان مثال ، بلاگ ایجاد شده است که می توانید فضای تبلیغاتی را به شرکت ها بفروشید ، محصولات و خدمات شخصی یا وابسته را بفروشید. بیایید آنها را با جزئیات ببینیم.

46. با Adense درآمد کسب کنید
اگر یک وبلاگ یا کانال YouTube را اجرا می کنید ، Google به شما امکان می دهد تا به برنامه Adsense بپیوندید و درآمد کسب کنید . چگونه کار می کند؟ اگر محصول دیجیتالی شما مطابق با الزامات است ، می توانید برخی از فضاهای تبلیغاتی (بنرها) را در دسترس قرار دهید که Google هر از گاهی با تبلیغات شرکت هایی که قصد دارند خود را با ابزار Google Ads تبلیغ کنند پر خواهد کرد.

هر بار که کاربران تبلیغات شما را مشاهده می کنند یا بر روی آگهی های تبلیغات Adsense کلیک می کنند ، Google درصدی را برای شما تشخیص می دهد (از چند سنت تا چند یورو). این زیاد نیست ، اما رایگان است و شما مجبور نیستید متعهد شوید که شرکت هایی را که مایل به تبلیغ در سایت شما هستند پیدا کنید (Google همه کارها را انجام می دهد). یک راه خوب برای شروع بلافاصله کسب درآمد آنلاین با وبلاگ خود.

47. شبکه وابسته
برنامه های وابسته درصدی را برای وبلاگ نویسان تشخیص می دهند که از طریق کار تبلیغاتی آنلاین ، مشتری را به سمت خرید یک محصول یا خدمات هدایت می کنند. اگر می خواهید از طریق وبلاگ تماشا آنلاین درآمد کسب کنید می توانید از دو طریق این کار را انجام دهید:

فروش تبلیغات (به عنوان مثال Adsense).
ایجاد شبکه وابستگی با تجارت الکترونیکی ساعتها.
هر بار که یک بازدید کننده ساعت خوبی را در سایت شما پیدا می کند و برای خرید و خرید آن در تجارت الکترونیکی کلیک می کند ، برای کارهای تبلیغاتی خود یک کمیسیون خرید دریافت خواهید کرد.

اگر شما علاقه مند به کسب درآمد آنلاین با شرکت های وابسته هستید (یا انجام بازاریابی شرکت های وابسته) می توانید با برنامه وابسته آمازون شروع کنید ، که با آن واقعاً می توانید همه چیز را تبلیغ کنید.

48. پادکست ایجاد کنید (و کسب کنید)
آیا دوست دارید به پادکست گوش دهید و فکر می کنید چیزی هم برای گفتن دارید؟ ضبط و انتشار پادکست کاملاً ساده است و بازار در ایتالیا نیز به رشد (البته با سرعت پایین) ادامه می دهد.

علاوه بر این ، اگر شما موفق به ایجاد یک مخاطب مناسب هستید ، می توانید از طریق تبلیغات (بلکه اشتراک ها ، کمک های مالی ، تجارت و غیره) با پادکست ها درآمد کسب کنید . سعی کنید از Spreaker ، یکی از پرکاربردترین سیستم عامل پادکست و برنامه درآمد آن استفاده کنید.

49. یک رادیو وب ایجاد کنید
با تشکر از اینترنت ، امروز می توانید رادیو وب خود را ایجاد کنید و سعی کنید در پانورامای ایستگاه های دیجیتال ظهور کنید. در مقایسه با پادکست ، رادیو امکان حضور یک فرد زنده یا در هر صورت دنباله ای از آهنگ های زنده را فراهم می کند.

شما تصمیم می گیرید که چه موقع و چگونه روی هوا بروید: می توانید با سازهای حرفه ای (رایانه شخصی ، میکروفون ، هدفون ، کارت صدا) صحبت کنید و موسیقی پخش کنید ، اما فقط از طریق تلفن هوشمند خود.

این به بودجه و کیفیتی که می خواهید بدست آورید بستگی دارد. اما کلید واژه این است که برجسته شود: ایجاد یک محصول اصلی ، شاید با ژانرهای خاص ، یا ایجاد برنامه هایی خارج از جعبه. شنونده پس از شنونده می توانید جامعه خوبی ایجاد کنید (به یاد داشته باشید در شبکه های اجتماعی و آنلاین تبلیغ کنید).

برای ایجاد یک رادیو وب و تلاش برای کسب درآمد آنلاین ، می توانید از سه سیستم عامل استفاده کنید:

Shoutcast (سابقا Radionomy)؛
Spreaker (همچنین به طور گسترده برای پادکست ها استفاده می شود)؛
Soundcloud
50. تایپیست: در حال ضبط فیلم ها
اگر سرعت کافی در صفحه کلید دارید و انگلیسی را به خوبی می دانید می توانید با نوشتن متن های ویدیویی درآمد اضافی ایجاد کنید. برای درک بهتر چیست ، Rev.com ، سایت رونویسی صوتی و تصویری که برای شما در ازای هر دقیقه یا کلمه درآمد کسب می کند ، سر بزنید.

شما می توانید برای ترجمه زیرنویس یا ترجمه از یک زبان به زبان دیگر ، درآمد خود را از 0.30 $ تا 3 دلار در هر دقیقه از آهنگ صوتی انتخاب کنید.

51. صداگذاری و دوبله
آیا می خواهید صدای خود را برای یک ویدیو ، یک محصول تجاری یا سایر محصولات چندرسانه ای وام دهید؟ اگر صحبت می کنید (یا دوبله می کنید) می توانید چندین درخواست آنلاین برای کسب درآمد به عنوان صداگذار یا صداپیشه پیدا کنید.

به Freelancer یا Fiverr.com نگاهی بیندازید و پیشنهاد می کنید که یک کتاب را به زبان ایتالیایی بخوانید (کتاب صوتی) ، در مورد یک فیلم کوتاه صحبت کنید ، یک سرویس صوتی صداگذاری و موارد دیگر ارائه دهید. و اگر به زبان انگلیسی حرفه‌ای صحبت می کنید ، شانس بیشتری برای درآمدزایی با صدای خود خواهید داشت.

52. سازماندهی سفرها
با تشکر از کار از راه دور ، برخی از افراد تصمیم می گیرند خانه خود را ترک کنند و رویای سفر به دنیا را دنبال کنند. از این گذشته ، گاهی اوقات کامپیوتر و اتصال به اینترنت برای کسب درآمد کافی هستند.

برخی از عشایر دیجیتال از طریق وبلاگ سفر خود ، به اشتراک گذاری تجربیات خود در شبکه های اجتماعی یا ایجاد محتوای وابسته ، به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند . در برخی موارد ، آنها همچنین تورهای راهنما را برای همه کسانی که علاقه مند به بازدید از آن مکان های خاص (ایالات متحده ، چین ، بالی و غیره) هستند ، ترتیب می دهند.

آیا شهر یا کشور خاصی را می شناسید؟ سعی کنید خود را در وب شناخته کنید و هنگامی که به یک حلقه خوب پیروان رسیدید ، سازماندهی برخی فعالیت ها را در نظر بگیرید.

53. تبدیل به یک حیوان خانگی شوید
علاقه به حیوانات همچنین می تواند راهی کوچک برای کسب درآمد اینترنتی باشد. حیوان خانگی چند ساعت در هفته نشستن چطور؟ هزاران مالک بدنبال شخصی هستند که از سگ آپارتمانی آنها در طول روز مراقب باشد.

سایتهایی مانند PetMe ، Pawshake یا Rover به شما امکان می دهند در هر زمان از روز ، از گربه ها و سگها ثبت نام کرده و از آنها مراقبت کنید. شما تصمیم می گیرید که آیا پیشنهاد قدم زدن دهید ، شرکت حیوانات را در آپارتمان او برگزار کنید یا از او در خانه خود استقبال کنید.

54. ورود اطلاعات
تعداد زیادی از افراد بصورت آنلاین در جستجوی جای خالی شغل به عنوان ورود داده ها . در واقع ، برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند که این وظایف تکراری را با درخواست از مردم در خانه انجام دهند تا این کار را برای آنها انجام دهند.

برای کسب درآمد آنلاین با وارد کردن داده ها ، جدا از دانستن نحوه استفاده از Excel و بارگذاری اطلاعات به ترتیب ، نیازی به آماده سازی و تجربه ندارید. اگر می خواهید یک کار ورود داده از خانه پیدا کنید ، می توانید پورتال های اصلی شغل (مانند CareerJet ) را جستجو کنید.

55. خدمات مشتری از خانه

خدمات به مشتریان از راه دور یکی از چهره های است که شرکت به دنبال ارائه پشتیبانی به مشتریان خود بسیار هوشمند است. تجارت الکترونیکی بزرگ و شرکتهای بزرگ برای رسیدگی به درخواستهای مصرف کننده یا سicationالات شفاف نیاز به زبان مادری ایتالیایی دارند .

جای خالی شغل را به عنوان خدمات مشتری در میان بزرگترین سیستم عامل های جذب و نامزدهای شروع کار جستجو کنید. آمازون همچنین دارای یک صفحه اختصاص داده شده به فرصت های شغلی به عنوان خدمات مشتری ، دارای موقعیت هایی از خانه نیز می باشد.

56. مرکز تماس از راه دور
یک ایستگاه کاری کامل با مانیتور ، تلفن و هدست ایجاد کنید و خود را به عنوان یک کارمند مرکز تماس از خانه معرفی کنید . بسیاری از شرکت ها ، دفاتر و مشاغل بزرگ دائماً به دنبال مرکز تماس یا افرادی هستند که پاسخگوی تلفن هستند یا با مشتریان تماس می گیرند تا پیشنهادات و تبلیغات ، درخواست پرداخت یا بیشتر را پیشنهاد دهند.

برای کسب درآمد آنلاین از این طریق می توانید از طریق تابلوهای پیام جستجو کنید ، خود را شخصاً در وب سایت ها (با ارسال نامه ای جلد) ارائه دهید یا با شرکتهای محلی که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند ، تماس بگیرید حتی اگر فقط نیمه وقت باشد.

57. دستیار مجازی
دستیار مجازی منشی آنلاین است. برخلاف اپراتور مرکز تماس ، در اینجا می توانید با ارائه پشتیبانی از راه دور از حرفه ای ها یا شرکت ها ، بصورت آنلاین درآمد کسب کنید. قرار ملاقات می گذارید ، به تلفن پاسخ می دهید ، از کارهای اداری و اداری مراقبت می کنید.

یک مزیت دستیار مجازی از راه دور قادر است همزمان با چندین کارفرما برخورد کند . همچنین می توانید شماره مالیات بر ارزش افزوده خود را باز کرده و تصمیم بگیرید که با مشتریان بیشتری کار کنید ، ساعتها و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید.

58. برنامه ریز عروسی آنلاین
سازماندهی عروسی پیچیده است ، اما بسیار جذاب است. شما باید روندهای جدید را بشناسید ، مهارت هماهنگی عالی و خوش ذوق زیادی داشته باشید.

تجارت برنامه ریزان عروسی آنلاین در حال افزایش است. بسیاری از زوج های متاهل در اینترنت به دنبال ایده و حرفه ای برای زیباترین روز خود هستند. به نظر شما آیا می توانید زیباترین رویداد زندگی آنها را برگزار کنید؟ دوره های واقعی وجود دارد که حتی یک جزئیات را از دست ندهید.

سپس می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید یا خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر قصد دارید یک برنامه ریز عروسی باشید ، کسی با استخدام آنلاین شما برای برنامه ریزی عروسی خود ، متوجه مهارت شما می شود.

59. هوشمند کار کردن
هر نوع کار اتصال به رایانه و اینترنت به صورت بالقوه می تواند از راه دور انجام شود. به همین دلیل کار هوشمندانه یا کار از راه دور نیز وارد لیست فعالیت های کسب درآمد اینترنتی می شود .

امروزه بسیاری از شرکت ها مایل به استخدام از راه دور و برای متفاوت ترین موقعیت ها هستند: برنامه نویسان ، Seo و کپی نویسان ، مدیران پروژه ، اپراتورهای مالیاتی از راه دور و موارد دیگر.

شرکتهایی را که در کارهای هوشمند استخدام می کنند به صورت آنلاین جستجو کنید و درخواست خود را ارسال کنید. بدون رفتن به آنجا می توانید شغلی پیدا کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.

کسب درآمد آنلاین با جمع کردن حقوق و دستمزد خود (60-70)
با گرد آوردن آنلاین رایگان کسب کنید
آیا می خواهید با استفاده بیشتر از وقت آزاد خود ، مقداری پول رایگان کسب کنید؟ در اینجا مجموعه ای از مشاغل کوچک برای تکمیل حقوق وجود دارد . این در مورد درآمد باورنکردنی نیست ، شما این را می دانید ، اما چرا یک بار امتحان نمی کنید؟

بعضی از آنها فقط سرگرمی هستند ، در حالی که دیگران این امکان را دارند که به مرور زمان ، حتی از ابتدا ، مبالغ جالب آنلاین را بدست آورید.

60. کسب آنلاین با نظرسنجی
کسب درآمد با نظرسنجی های آنلاین راهی برای تکمیل حقوق و دستمزد یا استفاده از وقت آزاد شما است. برخی از شرکت ها برای درک سلیقه ها و عادات مشتریان بالقوه ، بررسی های بازار را انجام می دهند و در عوض مبلغی را برای کسانی که مایل به پاسخگویی به سوالات هستند ، ارائه می دهند.

اگر می خواهید با نظرسنجی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، باید در سیستم عامل هایی که در واقع به شما حقوق می دهند (که بسیاری از آنها به شما کوپن یا کوپن آمازون می دهند) ثبت نام کنید ، مانند:

بازار جهانی آزمایش؛
تولونا
نقطه های زندگی
مرکز نظرات
موبروگ
وقتی به بسیاری از نظرسنجی ها پاسخ دادید و آستانه پرداخت را جمع کردید ، می توانید اعتبار را از طریق PayPal ادامه دهید.

61. خرید و فروش دامنه
راهی برای کسب درآمد آنلاین اگر کمی مهارت رایانه ای داشته باشید ، خرید و فروش دامنه است . افرادی که می خواهند وب سایت خود را ایجاد کنند باید دارای آدرس دیجیتالی باشند (به عنوان مثال www.finaria.it) که باید سالانه خریداری و تمدید شود.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ در صورتی که کسی علاقه نشان دهد می توانید یک دامنه رایگان با یک کلمه کلیدی جالب بخرید و سپس آن را دوباره بفروشید. از طرف دیگر ، می توانید دامنه های منقضی یا منقضی شده را خریداری کرده و آنها را مجدداً بفروشید ، و سود کمی کسب کنید .

دوست دارید بیشتر بدانید؟ به حراج دامنه GoDaddy نگاهی بیندازید ، پیشنهاد خود را مطرح کنید و امیدوارید که کسی علاقه مند باشد.

62. با پخش کردن بازی های ویدیویی ، درآمد کسب کنید
اگر دوست دارید بازی های ویدئویی انجام دهید و استعداد خاصی برای انجام این کار دارید ، ممکن است سعی کنید پول دیگری نیز کسب کنید. می توانید از خود فیلم بگیرید و فیلم های خود را در یک کانال YouTube بارگذاری کنید ، یا به سطح بعدی: پخش جریانی مستقیم ارتقا دهید .

هزاران گیمر در سراسر جهان از جریان های YouTube و Twitch میزبانی می کنند و از کمک های مالی درآمد کسب می کنند. نه تنها این: Twitch به شما راه حل های مختلفی برای درآمدزایی در هنگام پخش ، مانند اشتراک یا فروش بازی ها ، ارائه می دهد.

63. با راه رفتن پول بدست آورید
پیاده روی برای سلامتی شما مفید است ، اما همچنین می تواند مقداری پول برای شما کسب کند. مانند؟ با بارگیری Sweatcoin. این یک برنامه هوشمند هوشمند است که در هر هزار قدم ارز دیجیتالی برای شما به دست می آورد ، که باید روی یک سکوی متصل به برنامه صرف شود.

مطمئنا منبع درآمد نیست اما می تواند انگیزه خوبی برای حفظ عادت های سالم و گرفتن اعتبار برای خرید آنلاین باشد.


64. اجاره خانه بصورت آنلاین
آیا آپارتمان یا اتاقی دارید که از آن استفاده نکنید؟ می توانید آن را بصورت آنلاین اجاره کرده و اجاره دهید . برای ارتقا spaces فضاهای خود از پورتالی مانند Airbnb استفاده کنید و هر زمان کسی با شما می ماند ، ورودی کوچکی ایجاد کنید.

اگر در مکانهای خاص توریستی یا مرکزی اقامت داشته باشید ، شانس درآمد به عنوان میزبان حتی بیشتر خواهد بود. برای تکمیل حقوق خود نیازی به کارهای زیادی نخواهید داشت - فقط اقامت خود را ارتقا دهید ، محل را تمیز نگه دارید و به خوبی با میهمانان خود رفتار کنید. بررسی های خوب باعث جذب بیشتر بازدید کنندگان و از این رو پول بیشتر می شود.

65. سوار ماشین شوید
بسیاری از افراد به عنوان گزینه جایگزین تاکسی یا حمل و نقل عمومی ، به دنبال سواری می گردند. اگر شهر هیچ راز برای شما ندارد و شما مایل هستید با ماشین خود سوار شوید می توانید به عنوان راننده Uber ثبت نام کرده و طبق زمان آزاد خود درآمد کسب کنید.

آیا شما اغلب برای کار به مسافرت های طولانی می روید که با گذشت زمان بسیار گران تمام می شوند؟ برای بازپرداخت هزینه های خود می توانید در BlaBlaCar ثبت نام کرده و به اتومبیل خود پیشنهاد دهید تا به افرادی که مجبورند راه شما را بپیمایند سوار شود.

66. پرستاری از خانه
آیا دوست دارید به دنبال بچه ها کار کنید؟ آیا خانه شما فضاهای کافی برای اسکان کودکان دارد؟ می توانید با مراقبت از کودک و یا ترویج مراقبت روزانه از خانه ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید .

در حالت اول ، می توانید با ثبت نام در سایت هایی مانند Babysits یا Le Cicogne ، در دسترس بودن خود باشید. با خانواده های منطقه خود که به پروفایل خود علاقه مند هستند با شما تماس گرفته می شود و می توانید پیشنهاد شغلی را ارزیابی کنید.

از طرف دیگر افتتاح یک مهد کودک خانوادگی به شما امکان می دهد بدون اینکه از خانه حرکت کنید ، یک تجارت کوچک ایجاد کنید. قوانینی را که باید رعایت کنید بدانید ، سپس مشتریان خود را از طریق دهان به دهان یا آنلاین پیدا کنید. مادران نیازمند در منطقه شما برای اطلاع از خدمات و جدول زمانی با شما تماس خواهند گرفت.

67. پیشنهاد انجام کارهای تمیز کردن را بدهید
اگر با تمیز کردن چند ساعت در هفته درآمد خود را جمع می کنید ، اما می خواهید مخاطبین خود را گسترش دهید و بیشتر کار کنید ، از وب برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنید.

برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند با پیدا کردن کار به عنوان نظافت منزل یا نظافت دفتر ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . به عنوان مثال در Helpling ، می توانید به عنوان یک خدمتکار مستقل ثبت نام کنید ، مشخصات خود را وارد کنید و افراد یا شرکت ها با شما تماس بگیرند.

68. کمکها را بصورت آنلاین دریافت کنید
درخواست کمک مالی آنلاین راهی برای کسب درآمد چند دلار از طریق کار وب شما است. بسترهای نرم افزاری مانند Twitch یا YouTube به مشترکین امکان می دهد که در جلسات بازی زنده کمک های مالی را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

برای شرکت ها و سازمان های غیرانتفاعی ، کسب درآمد با کمک های مالی در فیس بوک ، با ترکیب یک حساب جاری یا یک حساب PayPal ، یا افتتاح یک کمپین جمع آوری کمک مالی در سیستم عامل های جمع آوری کمک مالی مانند GoFundMe نیز امکان پذیر است .

69. کسب درآمد با آزمونهای زنده
آیا چند دقیقه وقت آزاد دارید و می خواهید شانس خود را با کسب درآمد آنلاین امتحان کنید ؟ در فروشگاه های تلفن های هوشمند ما برنامه هایی وجود دارد که دارای جوایز نقدی است.

یکی از این موارد Live Quiz است که دو بار در روز آزمون های انتخابی چندگانه را با جوایز نقدی ترتیب می دهد تا بین معدود برندگان به اشتراک گذاشته شود ، و همچنین استخرهای جایزه جایزه برای افرادی که در صدر جدول رده بندی بازیکنها قرار دارند.

صادقانه بگویم آنها هر بار چند سنت درآمد دارند ، اما بارگیری برنامه رایگان است و می تواند یک سرگرمی لذت بخش باشد.

70. کیف و بسته بندی؟
بسیاری از افراد به عنوان کارمند کیف و بسته بندی بدنبال کار در خانه هستند . با عرض پوزش از دیدن آن ، اما این نوع پیشنهاد وجود ندارد: این فقط شایعات است که توسط خبرهای دروغین یا کلاهبرداریهای ادعا تقویت شده است.

در حال حاضر ، در واقع ، هیچ شرکتی تصمیم به برون سپاری فرایند بسته بندی نمی گیرد: یک کار ساده و تکراری که بسیاری از افراد با کمال میل پیشنهاد می کنند این کار را از خانه انجام دهند ، اما بدون بازار.

درآمد آنلاین - سوالات متداول
چگونه می توان بدون سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟
کار کردن. شما برای شروع از ابتدا به تعهد ، اشتیاق ، خلاقیت و برخی ایده ها نیاز دارید . در اینجا چگونگی درآمد جدی آنلاین ، حتی بدون سرمایه گذاری وجود دارد: راهنما را بخوانید .

آیا می توانم بدون شماره مالیات بر ارزش افزوده از طریق اینترنت درآمد کسب کنم؟
تا زمانی که به یک حرفه تبدیل نشوید ، می توانید بدون باز کردن شماره مالیات بر ارزش افزوده ، از طریق اینترنت درآمد کسب کنید . با این حال ، این به موارد فردی و سود شما بستگی دارد: بیش از یک مقدار مشخص ، شما باید آن را رعایت کنید. یافتن پست های بیشتر .

چگونه می توانید به عنوان خردسال به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟
هیچ سنی وجود ندارد که بتوانید از ابتدا پول درآورید. به عنوان مثال ، آرانزولا در حالی که هنوز خردسال بود به صورت آنلاین درآمد کسب می کرد. اگر کمتر از 18 سال دارید می توانید کارهای آسان خود را شروع کنید : بفهمید کدام یک برای شما مناسب است

کسب درآمد آنلاین: 70 ایده برای کسب درآمد امروز [جدی و از صفر کسب درآمد در اینترنت نه آسان و نه سریع است ، اما وب به شما امکاناتی را ارائه می دهد: در اینجا لیست حداکثر با 70 روش جدی برای کسب درآمد آنلاین است. حسابدار رسمی و تاجر خبرهبروزرسانی شده در 4 آگوست 2020اگر وقت زیادی را در خانه می گذرانید ، به دنبال کار هستید یا می خواهید از این کار جدا شوید ، اکنون فرصت های مشخصی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد . این شبکه هزاران امکان را ارائه می دهد که غالباً درک نمی شوند زیرا شما از وجود آنها اطلاع ندارید: آیا می دانید بدون کار کردن می توانید درآمد کسب کنید؟

در این راهنما می خواهیم جدی ترین راه حل ها را برای اختراع شغلی با اینترنت ، تکمیل حقوق یا عموماً تلاش برای کسب درآمد به شما نشان دهیم.

حتی اگر جزئی یا بدون شماره مالیات بر ارزش افزوده باشید می توانید ترک کنید . هیچ روشی 100٪ تضمین شده نیست (هیچ روش خوبی برای کسب درآمد سریع در اینترنت وجود ندارد) ، اما اگر ثابت کنید که مهارت دارید ، پول حاصل می شود.

امروز به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
امروز آماده ایده های خود برای کسب درآمد آنلاین هستید؟ برای سهولت کار شما ، ما چهار دسته فعالیت کلان ، مشاغل و کارهای کوچک را شناسایی کرده ایم که با توجه به این واقعیت که در وب انجام می شوند ، یکی شده اند:

سرمایه گذاری آنلاین؛
فروش در اینترنت؛
کار از خانه؛
پول آسان (کمی ، قانونی و به عنوان یک سرگرمی) کسب کنید.
آیا خودکار و کاغذ به دست آوردید؟ بیایید هر یک از این 70 روش را برای کسب درآمد در اینترنت ، به طور جدی و بیش از همه قانونی ، تجزیه و تحلیل کنیم .

لیست راه های کسب درآمد در اینترنت
امروز به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری (1-10)
کسب درآمد با فروش آنلاین (11-24)
با کار در خانه از طریق اینترنت درآمد جدی کسب کنید (25-59)
کسب درآمد آنلاین با جمع کردن حقوق و دستمزد خود (60-70)
کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری (1-10)
با سرمایه گذاری بصورت آنلاین درآمد کسب کنید
اگر به اینترنت علاقه مند هستید می توانید پول خود را برای شما کار کنید. مانند؟ با انتخاب یکی از این ایده های سرمایه گذاری. برای برخی از شما باید یاد بگیرید که در بورس سهام سرمایه گذاری کنید و پول خود را دنبال کنید ، در عوض دیگران فقط باید سرمایه گذاری را شروع کرده و منتظر تولید آنها باشید.

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در بازارها می تواند سرمایه زیادی را برای شما به همراه آورد اما خطراتی نیز به همراه دارد. با دقت توجه کنید که آیا توانایی پرداخت ضرر را قبل از شروع دارید یا خیر.

1. تجارت کپی
اولین راه برای کسب درآمد آنلاین سرمایه گذاری است که نیازی به کار ندارد - پول و تلاش شخص دیگری به درد شما می خورد. این ایده برای مبتدیان مناسب است و تجارت کپی نامیده می شود: توسط برخی از سیستم عامل های معاملات آنلاین ارائه می شود و به سرمایه گذار اجازه می دهد تا یک معامله گر متخصص دیگر را انتخاب کند تا به طور خودکار از هر حرکت خود کپی کند.

تجارت کپی etoro
با تجارت کپی ، هر کسی می تواند درآمد خود را در بازار سهام بدست آورد: فقط یک معامله گر حرفه ای خوب را شناسایی کنید ، تصمیم بگیرید که سهم را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و درآمد مشابه سرمایه گذار کپی شده را جمع کنید. بهترین بستر برای کسب درآمد آنلاین از این طریق eToro است ( آن را به صورت رایگان امتحان کنید ).

2. سهام را بصورت آنلاین خریداری کنید
اگر مهارت سرمایه گذاری خود را دارید ، می توانید با استفاده از سهام سعی کنید در بازار سهام درآمد کسب کنید . برای شروع باید حساب کاربری آنلاین را با یک کارگزار تنظیم شده باز کنید ، یاد بگیرید که چگونه از این سیستم عامل استفاده کنید (می توانید از حساب نمایشی استفاده کنید) و سپس با ایجاد کیف پول خود اقدام به انجام آن کنید.

شما تصمیم می گیرید چه موقع و چگونه سرمایه گذاری در خانه ، کدام سهام را خریداری کنید و در کدام بخش ها شرط بندی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که یک استراتژی میان مدت و طولانی مدت را مشاهده کنید یا معاملات روزانه ، باز و بسته موقعیت های روز را شروع کنید.

در اینجا لیستی از بهترین سیستم عامل های تجارت آنلاین برای سرمایه گذاری در سهام را پیدا خواهید کرد. در غیر این صورت ، در راهنمای زیر بیشتر بخوانید.

ادامه مطلب
نحوه خرید سهام در بورس سهام: 7 مرحله برای مبتدیان
3. در ETF سرمایه گذاری کنید
آیا ترجیح می دهید زیاد در معرض بورس قرار نگیرید؟ چند ابزار عالی به نام ETF وجود دارد که می تواند برای شما مناسب باشد. وجوه مورد معامله در بورس وجوه مدیریت شده منفعلانه ای هستند که عملکرد شاخص های اصلی بازار سهام ، کل بخش ها ، کالاها و موارد دیگر را تکرار می کنند.

بیشتر ETF تعادل مناسبی را بین ریسک و بازده ارائه می دهند ، به علاوه آنها هزینه های مدیریتی بسیار کمی دارند زیرا نیازی به نظارت ندارند (مانند صندوق های سنتی).

اگر می خواهید با سرمایه گذاری در ETF به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، بهترین کارگزاران eToro و DEGIRO هستند .

4- در فارکس سرمایه گذاری کنید
نمودارهای معاملات فارکس
سرمایه گذاری در بازار ارز یکی دیگر از راه های کسب درآمد اینترنتی است. جفت ارز دائماً در بورس اوراق بهادار معامله می شود تا ارزش ارز (یا کاهش) یکی از دیگری را پیش بینی کند.

درک بازار ساده نیست (شاید یک دوره تجارت فارکس بتواند به شما کمک کند) ، اما با آشنایی بیشتر ، سود نیز بسیار زیاد است.

آیا می خواهید به تدریج با یک پلت فرم معاملات فارکس شروع کنید؟ اتمام بهترین کارگزاران فارکس تنظیم برای تمرین و به نوبه خود.

5. مشاور Moneyfarm و Robo
اگر می خواهید با سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما بدون کوچکترین تلاشی می توانید مدیریت سرمایه گذاری را به شخص دیگری واگذار کنید. یک سرویس بسیار محبوب در ایتالیا Moneyfarm است ، شرکتی که از طریق یک مشاور روبو نمونه کارهای متنوعی را برای شما ایجاد می کند و سرمایه گذاری شما را در 360 درجه دنبال می کند.

مزرعه پول
این سرویس تنظیم شده و قابل اعتماد است (در اینجا می توانید نظرات Moneyfarm را بخوانید ) اما برای افتتاح حساب و شروع به کار در سیستم عامل حداقل 5000 یورو نیاز دارید.

به طور متناوب ، مشاوران robo دیگری نیز در ایتالیا وجود دارند : یکی را که برای شما مناسب است مقایسه و انتخاب کنید.

6. طلا ، نقره یا پلاتین بخرید (واقعی)
دارایی های بی پناه یک شکل واقعی از سپر سرمایه گذاری در مواقع بحران است. به طور کلی فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و پلاتین که می توانند به صورت آنلاین نیز خریداری شوند متعلق به این دسته هستند .

در طلا سرمایه گذاری کنید
برای اینکه بتوانید درآمد کسب کنید ، به قیمت این کالاها توجه داشته باشید. اگر تخمین می زنید که قیمت آنها در طولانی مدت ممکن است افزایش یابد ، روی میله ، بشقاب یا سکه سرمایه گذاری کنید .

می توانید در صورت نیاز به نقدینگی و یا اگر ارزش آنها سر به فلک بکشد ، آنها را دوباره بفروشید (این اتفاق به صورت چرخشی در شرایط بحران اقتصادی اتفاق می افتد).

برخی از راهنماهای Finaria که ممکن است مورد علاقه شما قرار بگیرند:

سرمایه گذاری در طلا ؛
سرمایه گذاری در نقره ؛
اگر قصد سرمایه گذاری در طلا ، نقره و پلاتین واقعی را دارید می توانید از سرویس های معتبری مانند BullionVault استفاده کنید که به شما امکان نگهداری در طاق های خود یا امکان دریافت میله در خانه را می دهد.

7. سرمایه گذاری در سرمایه گذاری جمعی در املاک و مستغلات
شاید شنیده باشید که راهی برای کسب درآمد آنلاین با خانه وجود دارد و این فقط مربوط به اجاره یا فروش املاک نیست. این شکل جدید سرمایه گذاری به عنوان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نامیده می شود و از مجموعه جمعی پول برای تأمین مالی پروژه ها برای بخش املاک و مستغلات تشکیل شده است.

در عمل می توانید با وام دادن پول یا شریک شدن در شرکت های املاک و مستغلات ، بازدهی را به صورت سود یا بازده بدست آورید. آیا به ایده ورود به بازار و کسب درآمد علاقه دارید؟ در اینجا شما یک جدول با بهترین سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی از املاک و مستغلات دارید :


املاک و مستغلات سرمایهگذاری نوع سرمایه گذاری گسترده حداقل سرمایه گذاری به سایت بروید
سرمایه گذاری جمعی را رد کنید
وام Crowdfunding
50 یورو
سایت رسمی وام دهنده
جمع آوری بتن
سرمایه گذاری جمعی سهام عدالت
5،000-10،000 یورو
سایت سرمایه گذاری جمعی
housers.com
وام Crowdfunding
50 یورو
سایت رسمی خانه دارها
8- در استارتاپ ها سرمایه گذاری کنید
سرمایه گذاری در راه اندازی یک شرط کارآفرینی است. شما نمی دانید شرکت به کجا می رود ، اما اگر پتانسیل داشته باشد چه می کنید؟ حتی WhatsApp ، Uber یا Satispay ایتالیایی کمی بیشتر از شرکت های کوچک بودند و امروز ارزش میلیون ها نفر را دارند.

به همین دلیل است که سرمایه گذاری در یک شرکت راه اندازی مناسب می تواند بسیار سودآور باشد. همچنین می توانید با استفاده از همان مکانیزم قبلی ، سرمایه گذاری جمعی را بصورت آنلاین انجام دهید . چندین سیستم عامل وجود دارد که در آن می توانید پروژه هایی برای تأمین مالی پیدا کنید ، یکی از مواردی را که با ارزش ترین آنها را انتخاب می کنید انتخاب کنید و سرمایه گذاری کنید.

سعی کنید به استارتاپ های پیشنهادی در WeAreStarting مراجعه کنید و شریک شرکت بعدی آینده شوید.

9. در بیت کوین و ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنید
خرید بیت کوین و ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری آینده محسوب می شود. زمان ارز دیجیتال هنوز به پایان نرسیده است ، اما ارزهای رمزپایه میلیون ها سرمایه گذار را که برای سود بردن از بی ثباتی خود توکن یا CFD خریداری و می فروشند ، اذیت می کنند.

اگر می خواهید از طریق مبادله پول با ارز رمزنگاری شده در بیت کوین سرمایه گذاری کنید ، می توانید از کیف پول مانند Coinbase استفاده کنید : در صورت افتتاح حساب می توانید 9 یورو بصورت رایگان در بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه نوظهور کسب کنید.

10. یک حساب سپرده آنلاین باز کنید
برای یک سرمایه گذاری با ریسک بالا ، در اینجا یک سرمایه گذاری بسیار کم نوسان است. حساب سپرده یکی از ساده ترین اشکال از سرمایه گذاری است: آن را در ارائه یک مقدار مشخصی از پول را به بانک در بازداشت است و اجازه دادن به واسطه مدیریت آن تشکیل شده است. در عوض به شما علاقه مند می شود.

سود را می توان پیش پرداخت یا با بستن حساب سپرده پرداخت کرد (در حالت اول بازده کمی پایین تر خواهد بود). شما همچنین می توانید حساب کاربری سپرده گذاری را تصدیق کنید : در این حالت شما متعهد می شوید که برای چندین ماه به این پول دست نزنید و انعطاف پذیری بیشتری را به بانک منتقل کنید که این امر با سود بالاتر تلافی می کند.

حساب های سپرده سنتی که از طریق پیشخوان ارائه می شوند اکنون نرخ بسیار کمی دارند ، اما نه همه آنها: آیا سعی کرده اید نگاهی به حساب سپرده Rendimax بیندازید ؟ شما می توانید آن را به صورت آنلاین باز کرده و تا مبلغ گره خورده 5 ساله خود 2.50٪ ناخالص کسب کنید.

سایر حسابهای سپرده آنلاین پیشنهادی برای جمع آوری پول نقد:

بانک نامحدود حساب سپرده ؛
حساب سپرده Widiba .
کسب درآمد با فروش آنلاین (11-24)
با فروش آنلاین درآمد کسب کنید
تاکنون در مورد سرمایه گذاری صحبت کردیم ، اما اگر می خواهید بدون سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، چه می کنید ؟ سودآورترین گزینه استفاده از شبکه برای فروش است.

فروشگاه اینترنتی فوق العاده در سال های اخیر گسترش یافته است و کارشناسان از پتانسیل صحبت و حتی بالاتر. امکان درآمدزایی با تجارت الکترونیکی بسیار زیاد است ، همانطور که به زودی مشاهده خواهید کرد.

اما مراقب باشید: فقط درصورتی که بتوانید یک کارآفرین را در اختیار داشته باشید قادر به کسب درآمد آنلاین جدی خواهید بود . کسی را که به شما می گوید حتی بدون بالا بردن انگشت خود می توانید از راه فروش درآمد کسب کنید باور نکنید (اینها فقط یک معجزه گر جعلی هستند ).

11. تجارت الکترونیکی را باز کنید
حراج عتیقه جات به شما امکان می دهد درآمد اضافی ایجاد کنید ، اما برای مدت زمان محدود. اما اگر تصمیم به باز کردن تجارت الکترونیکی و شروع یک تجارت خانگی با ثبات تر دارید چه می کنید؟

امروزه هر کس می تواند فروشگاه آنلاین خود را باز کند و سعی کند پول در بیاورد. اگر به یک بستر فروش برای فروش نیاز دارید می توانید:

تابلوی اعلانات در یک وب سایت عمومی مانند eBay یا Amazon؛
یک سکوی قابل تنظیم مانند Squarespace ، Shopify یا Oberlo؛
تجارت الکترونیکی از ابتدا با وردپرس؛
یک سایت عمودی درباره محصول شما
از کسانی که در ساخت سایت ها باتجربه ترند کمک بگیرید یا اگر مهارت دارید سعی کنید خودتان این کار را انجام دهید.

مطمئن نیستید چه چیزی را بفروشید؟ با تهیه کننده ای که می شناسید ، توافق نامه ای پیدا کنید ، کالای خود را ایجاد کنید یا فقط سفارش و حمل کالا را بدون داشتن کالای در خانه یا انبار بر عهده بگیرید (به چگونگی آن پی ببرید).

12. قطره قطره
Dropshipping یک روش فروش که به شما اجازه است را آنلاین پول بدون انبار کردن در کالا یا موجودی. حمل کننده قطره بین مشتری و تامین کننده است:

سفارش تجارت را از شخص خصوصی در تجارت الکترونیکی دریافت می کند.
ثبت سفارش با تامین کننده ؛
کالا را برای مشتری ارسال کنید.
مزایای آن بسیار است: شما مجبور نیستید سهام و موجودی را مدیریت کنید ، شما پس از بستن فروش به تهیه کننده می پردازید و می توانید تجارت الکترونیکی را برای هر محصول موفق (حتی کالاهایی که خودتان ندارید) ایجاد کنید.

از کجا می توانید شروع کنید؟ Shopify بستری است که به شما امکان می دهد فروشگاه مجازی خود را ایجاد کرده و تجارت dropshipping را شروع کنید. یا عمده فروش آنلاین خوبی پیدا کنید و سایت خود را از ابتدا شروع کنید.

13. FBA آمازون
اگر می خواهید از طریق آمازون به صورت آنلاین درآمد کسب کنید می توانید با استفاده از سرویس FBA آمازون خود به طور جدی در سیستم عامل فروش خود را امتحان کنید . در این حالت ، شرکت بزوس لجستیک و خدمات به مشتریان خود را به شما ارائه می دهد ، دو ابزار قدرتمند آن.

چه کاری باید انجام دهید؟ یک دسته بزرگ از محصولات بالقوه قابل فروش را پیدا کنید ، پالت را به انبارهای آمازون بفرستید و اقلام خود را در تجارت الکترونیکی بارگذاری کنید. در حالی که شما مشغول فروش در سیستم عامل هستید ، آمازون مراقبت از حمل و نقل ، رسیدگی به بازده و پشتیبانی از مشتریان شما را بر عهده خواهد داشت.

در اینجا این مزیت استفاده مخاطبان میلیون ها مشتری است که هر روز به صورت آنلاین خرید می کنند و مجبور نیستند یک سایت واقعی ایجاد کنند. نکته منفی این است که در FBA آمازون شما باید از طریق پرداخت هزینه تامین کننده ، تمام کالاها را مانند یک فروشگاه واقعی خریداری کنید. در این حالت ، قبل از کسب درآمد ، خود را با سرمایه خود در معرض دید قرار خواهید داد.

14. برند خود را بسازید و محصولات خود را بفروشید
آیا دوست دارید محصولات را با مارک خود روی آن بفروشید؟ اگر از خلاقیت و روحیه کارآفرینی خوبی برخوردار باشید ، مراحل کار آنقدرها که به نظر می رسند دشوار نیستند.

می توانید از طریق Alibaba با یک شرکت تماس بگیرید و از آنها بخواهید ساعت ها ، قاب گوشی ها یا هر چیز دیگری را که می خواهید بسازند. شما تصمیم می گیرید مارک ، آرم و طرحی از آنها باشد: سپس با انتخاب حمل و نقل انتخاب کنید که آیا این کار را با آمازون FBA انجام دهید ، یا در انبار یا از انبار خود استفاده کنید. این می تواند شروع یک تجارت بزرگ و سودآور باشد.

15. فروش اقلام دست ساز
از طرف دیگر ، اگر ترجیح می دهید تحقق محصولات را شخصاً دنبال کنید ، روش های دیگری برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. وب سایت هایی اختصاص داده شده است به کسانی که به دنبال آن محصول منحصر به فرد هستند ، ساخته شده با مواد پایدار یا کمی پرنعمت.

اگر شما عاشق ایجاد صنایع دستی ، وسایل خانه ، وسایل کلاسیک یا لباس هستید ، Etsy بستری است که می تواند به شما در تحقق احساسات شما کمک کند. یا می توانید در مورد برنامه Amazon Handmade ، ساخته شده برای صنعتگران واقعی اطلاعات کسب کنید.

16. خرید و فروش در حراجی
همه ما میراث خانوادگی قدیمی داریم: ساعت ، لیتوگرافی ، جواهرات ، کمیک ها ، بطری های شراب پرنعمت.

جهان مملو از مجموعه داران و خریداران عتیقه است و قرار دادن وسایل گرانبها برای فروش در مکان مناسب می تواند پول اضافی خوبی برای شما ایجاد کند . یک پلتفرم بسیار جالب برای تلاش برای کسب درآمد Catawiki است ، سایت حراج آنلاین که در آن می توانید هزاران فروشنده و خریدار کالاهای نادر را پیدا کنید.

آیا چیزی برای فروش دارید؟ اگر برای خریدار حراج آنچه لازم است ، می توانید کمیاب های واقعی را با قیمت های بسیار کمتر از ارزش آنها خریداری کنید و سپس آنها را در آینده بفروشید . سکه ها ، تمبرها ، الماس ها ، وینیل ها ، ویسکی ها و موارد دیگر را جستجو کنید ، معامله را ببندید و درآمد کسب کنید.

17. فروش عکس
آیا عکاسی شغل یا سرگرمی مورد علاقه شماست؟ با فروش بهترین عکس های خود می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . هزاران سایت در شبکه وجود دارد که تصاویر سهام را برای ایجاد گرافیک ، جلد ، تبلیغات و موارد دیگر ارائه می دهند.

اگر مطالب اصلی مانند عکس یا وکتور دارید ، می توانید آن را در Shutterstock یا Adobe Stock ارسال کنید - ممکن است هر بار که شخصی آثار شما را بارگیری می کند ، حقوق دریافت کنید.

18. دوره های فروش آنلاین
تجارت الکترونیک در سالهای آینده بویژه پس از قفل شدن کورو ویروس که میلیاردها نفر را در خانه های خود بسته نگه داشته است ، رشد چشمگیری خواهد داشت .

آموزش از راه دور امکان پذیر است ، و اگر آنچه را برای آموزش نیاز دارید نیز می تواند روش خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت باشد. از طریق احساسات و مهارتهای خود یک دوره آنلاین ایجاد کنید: می توانید به طور کلی بروید اما اگر می دانید چگونه طاقچه بازار مناسب را بشناسید می توانید درآمد کسب کنید .

درس های ویدیویی ایجاد کنید ، تصاویر و مطالب مفید اضافه کنید. آن را بی عیب و نقص کنید ، سپس دوره خود را در یکی از سیستم عامل های دوره آنلاین بارگذاری کنید . Udemy دانش آموزان آنلاین را از سراسر جهان جمع می کند - می توانید از آنجا شروع کنید ، یا یک سایت خاص تر در مورد موضوع دروس خود پیدا کنید.

19. فروش موسیقی آنلاین
در وب امکان کسب درآمد برای هر اشتیاقی حتی برای موسیقی وجود دارد. اگر اهل موسیقی هستید یا فقط در اوقات فراغت از نوازندگی و آهنگسازی لذت می برید ، روش هایی برای فروش آنلاین موسیقی وجود دارد .

می توانید از Spotify ، iTunes ، Amazon Music یا Google Play استفاده کنید (در این صورت به سرویس توزیع دیجیتال احتیاج دارید) یا بر تعداد شنوندگان تمرکز کرده و آهنگ های خود را به صورت رایگان در YouTube بارگذاری کنید.

20. فروش فیلم (یا فیلم ساز بودن)
فیلم های پولی نیز بصورت آنلاین بسیار محبوب هستند. با وجود مقدار باورنکردنی محتوای رایگان ، همیشه کسی به دنبال یک محصول چندرسانه ای سفارشی یا ویدیویی با حق چاپ برای ایجاد تبلیغات تجاری ، کمپین ها یا گرافیک های وب است.

در سیستم عامل های خاص مانند Pond5 ، iStock یا Dreamstime ثبت نام کنید. برخی از سایت ها توسط آژانس ها اداره می شوند و از شما می خواهند یک آزمایش اولیه را پشت سر بگذارید یا نمونه کارهایی از مشاغل را مشاهده کنید تا کیفیت خدمات آنها بالا باشد.

حتی می توانید کلیپ های کوچکی از زندگی روزمره را بفروشید ، به مونتاژهای طولانی مدت احتیاج ندارید. متناوباً ، شما می توانید خود را به عنوان یک فیلم ساز آنلاین پیشنهاد دهید و کاری را متناسب با مشتری (که برای رسانه های اجتماعی یا تبلیغات بسیار محبوب است) تحویل بگیرید.

21. فروش یادداشت به صورت آنلاین
دانش آموزان امروز به معنای واقعی کلمه به دنبال تمرینات توضیح داده شده ، نسخه های لاتین ، فیلم ها و سایر مطالب آموزشی هستند تا مطالعه خود را بهبود بخشند (یا سرعت آن را افزایش دهند). بسیاری از آنها همچنین مایل به پرداخت هزینه یادداشت های خوب و آماده چاپ هستند.

اگر در جمع آوری و ذخیره سازی یادداشت های قدیمی مدرسه بسیار کوشا بوده اید ، شاید زمان بازگرداندن آنها باشد. سعی کنید به ساختن پول توسط آپلود آنها را آنلاین به سیستم عامل مانند Skuola.net یا Docsity .

22. فروش رساله
پایان نامه محصولی منحصر به فرد و شخصی، در نتیجه از ماه ها کار است. با این حال ، در وب ، مقالات تحقیق و فارغ التحصیلی پایان نامه خلاصه می شود: آنها می توانند یک نقطه شروع عالی و همچنین مطالب معتبر و جالب برای خواندن باشند.

پس چرا پایان نامه را به صورت آنلاین منتشر نمی کنیم و سعی می کنیم درآمد کسب کنید؟ اگر زیاد به مقاله خود حسادت ندارید ، پایان نامه خود را در Tesionline بارگذاری کنید : این مقاله رایگان است و هر زمان کسی با پایان نامه شما مشورت می کند ، به عنوان حق چاپ حق دریافت خواهید کرد .

23- فروش پست های مهمان
آیا وبلاگ شما در طاقچه های خود اقتدار خوبی کسب کرده است؟ ممکن است که کسی با شما تماس برای یک پست مهمان، این است که، از انتشار در سایت خود را از یک درخواست اتفاق می افتد مقاله نوشته شده توسط یکی دیگر از .

ارزش یک پست مهمان ساکن در لینک که این مقاله شامل و از سایت خود را به که از کسی که آن را درخواست اشاره می کنند. بسیاری مایل به پرداخت هزینه برای انتشار پست های مهمان هستند ، زیرا هرچه پیوندهای معتبرتر به سایتی نشان دهند ، اعتماد Google بیشتر می شود.

فروش پست های مهمان یک روش مرسوم برای Google نیست (و ما شما را از انجام این کار دلسرد می کنیم) ، اما شما می توانستید با ارائه نشریات مقالات شخص دیگری به صورت آنلاین پول زیادی بدست آورید. در فیس بوک گروه هایی مانند حقایق ارسال مهمان را در میان ناشران جستجو کنید .

24. فروش محصولات اطلاعاتی
در وبلاگ یا نمایه اجتماعی خود راه دیگری برای کسب درآمد آنلاین فروش محصولات اطلاعاتی است : دوره ها ، کتاب ها ، وبینارها و موارد دیگر. شما می توانید آستین ها را بالا بزنید و محتوای با کیفیتی را برای ایجاد محصولات غیرمجاز خود جمع کنید یا از شخص دیگری به عنوان شرکت وابسته حمایت مالی کنید.

معمولاً محصولات غیر بالقوه سود بالایی دارند و بسیار مقیاس پذیر هستند (می توانید آنها را برای همیشه به هرکس بفروشید و به آرامی هزینه های تحقق آن را کاهش دهید).

ادامه مطلب
افتتاح مشاغل بعد از ویروس کرونا: 7 نکته طلایی برای موفقیت
با کار در خانه از طریق اینترنت درآمد جدی کسب کنید (25-59)
از خانه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
اگر بیکار هستید ، تحصیل می کنید یا یک مادر تمام وقت هستید ، امروز این فرصت را دارید که از خانه کار کنید و بدون نیاز به جابجایی درآمد کسب کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر ، اتصال به اینترنت و ترکیبی از استعداد و عزم صحیح است که برای موفقیت باید داشته باشید.

وب ده ها امکانات را ارائه می دهد: برخی از آنها را می توانید آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان از خانه بصورت آنلاين در زیر بیابید ، اما همیشه می توانید شغلی اختراع کرده و خود را ایجاد کنید.

25. مدرس آنلاین
امروز به لطف شبکه می توانید بدون خروج از خانه تکرار کنید یا به صورت زنده آموزش دهید و برای خدمات خود درآمد کسب کنید. تبدیل شدن به یک معلم آنلاین پیچیده نیست: سعی کنید در Superprof ، Schoolr یا bSmart ثبت نام کنید ، مراحل را انجام دهید تا تأیید کنید که شما به عنوان یک معلم از راه دور مناسب هستید و خود را به افراد نیازمند پیشنهاد دهید.

می توانید دروس آنلاین فردی یا گروهی را ارائه دهید. آیا از قبل شخصی را که علاقه مند به خدمات شما باشد می شناسید؟ به طور خصوصی با آنها تماس بگیرید و جلسات تکراری را در سیستم عامل هایی مانند Skype ، Google Meet یا Zoom ترتیب دهید.

26. کتاب الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید
آیا همیشه آرزو داشتید که کتاب خود را بنویسید؟ با استفاده از اینترنت می توانید این کار را انجام دهید و شاید پول در بیاورید. در لحظات آرامش ، سعی کنید کتاب الکترونیکی بسازید : متن کاملاً بزرگی را تهیه کنید ، با تصاویر کامل و به خوبی تنظیم شده باشد. روی شاخص و پوشش کار کنید تا درست شود.

بعد از اتمام کار ، از خدمات KDP آمازون برای انتشار سریع ، بدون ناشر و به صورت رایگان استفاده کنید. کتاب الکترونیکی خود را بر روی بزرگترین ویترین جهان قرار خواهید داد: چه کسی می داند ممکن است کسی از آن قدردانی نکند.

اگر محتوای خوبی برای ارائه دارید ، یا فقط یک رمان کوچک ، ساخته شده برای دانش ناب نوشتن ، می تواند جایگزینی برای دوره باشد. در هر صورت اگر کار خوب باشد می توانید درآمد اضافی ایجاد کنید که جالب هم باشد.

27. خود را به عنوان یک ترانه سرا مطرح کنید
آیا شما عاشق موسیقی هستید اما ترجیح می دهید شعر بسازید تا آواز بخوانید؟ وب حتی برای غزل سرایی مثل شما راه حل دارد. شما می توانید با پیشنهاد خود به عنوان یک ترانه سرا و واگذاری سخنان خود به شخصی که مایل است آنها را به موسیقی بفرستد ، درآمد کسب کنید.

به درخواست هایی که نوازندگان همه ژانرها در مورد Villaggio Musicale می کنند پاسخ دهید : شما درباره پاداش و درمان حق چاپ موافقت خواهید کرد.

28. مربیگری آنلاین
شما یک محرک عالی ، خوش بینانه غیرقابل تصور هستید. شما می دانید که چگونه با موضوعات خاصی دست و پنجه نرم کنید و مهارت لازم را برای کمک به دیگران در انجام همین کار دارید. آیا می دانید رقم مربی امروز بسیار شیک است ؟ اگر خود را در توضیحات بشناسید ، ممکن است به فکر کسب درآمد آنلاین با مربیگری افراد دیگر باشید.

مربی آنلاین در صنعت تناسب اندام بسیار رایج: اگر شما یک مربی شخصی می توانید دوره های انگیزشی و یا جلسات آموزشی برای هزینه ارائه، نشان دادن تمرینات و اسرار به ماندن در شکل.

نه تنها این: مربیگری ابزاری است که می تواند به مردم در غلبه بر یک دوره خاص بحران یا تغییر اساسی کمک کند. بسیاری از شرکت ها برای مهارت های حل مسئله و تقویت تیم به شخصیت حرفه ای مربی ( حتی از راه دور ) نیاز دارند. آخر ، یکی از سودآورترین مشاغل امروز (بالقوه) است.

اگر آنچه لازم دارید ، از اینترنت برای کسب درآمد با مربیگری آنلاین استفاده کنید . یک دوره خوب ایجاد کنید که واقعاً بداند چگونه مشکلات افراد (شخصی ، تناسب اندام ، فناوری ، تیم سازی) را حل کند و درآمد کسب کند.

29. مشاوره آنلاین حرفه ای
با تمدید ، هر حرفه ای می تواند بدون ترک دفتر (یا خانه) مستقیماً به صورت آنلاین مشاوره دهد و هزینه خدمات را دریافت کند. ابزارهای زیادی (سیستم عامل های ویدئویی کنفرانس ، برنامه های پیام رسانی ، سایتهای موضوعی) برای گذراندن دانش خود در اینترنت و ایجاد درآمد اضافی وجود دارد .

آیا شما یک دکتر ، یک وکیل ، یک متخصص دیجیتال هستید؟ در یک سیستم عامل اختصاصی ثبت نام کنید و همچنین ارائه مشاوره آنلاین را شروع کنید. ببینید که چگونه سرویس هایی مانند Dottori.it (مشاوره پزشکی) یا deQuo Avvocato Online (مشاوره حقوقی) کار می کنند.

30. نوشتن مطالب تبلیغاتی
کسب درآمد آنلاین با نوشتن به بسیاری از مشاغل این امکان را داده است که در چشم انداز مشاغل مدرن تغییر شکل داده و دوباره مستقر شوند. یکی از آنها نویسنده تبلیغات ، نویسنده تبلیغات است. امروزه کسانی که این حرفه را انجام می دهند ، این کار را نه تنها برای راه اندازی تبلیغات یا تبلیغات در روزنامه ، بلکه برای ایجاد محتوای وب کاملاً مکتوب و ترغیب کننده انجام می دهند.

شرکت هایی که بیشتر در معرض وب هستند ، دائماً به متن هایی نیاز دارند که می توانند نحوه انتقال ارزش ، جذب مشتری جدید و اثری از خود را بشناسند. به همین دلیل است که اگر اشتیاق و مهارت نوشتن دارید می توانید خود را به عنوان نویسنده تبلیغات پیشنهاد دهید و با نوشتن انواع متن ها ، حتی از راه دور به صورت آزاد ، درآمد کسب کنید .

در سیستم عامل هایی مانند Fiverr.com یا UpWork می توانید مشاغل مختلفی را از خانه انجام دهید: مقالات ، بازپرداخت ها ، محتوای وب ، کتابهای الکترونیکی ، توضیحات محصول و موارد دیگر.

31. سئو
یافتن توسط مشتریان بالقوه در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing به اولویت بسیاری از شرکتهایی تبدیل شده است که محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشند. با این حال ، به دست آوردن افراد برای یافتن وب سایت مناسب در هنگام مرور ، خودکار نیست ، بلکه به مهارت یک سئو نیاز دارد .

مخفف کلمه اختصاری به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است و با گسترش آن بیانگر آن شخصیت حرفه ای است که می داند چگونه دید یک سایت را بهبود بخشد ، مشتری بیشتری داشته باشد و شاید درآمد بیشتری داشته باشد. برای تبدیل شدن به سئو به ترکیبی از مهارت ها نیاز دارید ، اما می توانید آنها را کسب کرده و این کار را حتی از خانه به عنوان فریلنسر انجام دهید.

بیاموزید چگونه با ارائه خود به عنوان مشاور سئو در سیستم عامل هایی مانند Freelancer یا Fiverr ، یک وب سایت در جستجوی Google بالاتر ببرید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید . بسیاری به این رقم نیاز دارند: این می تواند شغل بعدی شما باشد.

32. مدیر رسانه های اجتماعی
مردم و مشتریان فقط در موتورهای جستجوگر از اینترنت استفاده نمی کنند. طرف دیگر سکه دیجیتال شبکه های اجتماعی هستند : شما مشهورترین پلتفرم ها را از قبل می شناسید (فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، YouYube) ، اما آیا می دانید که آنها می توانند فرصت های خوبی برای کسب درآمد آنلاین ارائه دهند ؟

آنها را یکی یکی مشاهده خواهیم کرد ، اما در اینجا رقم مدیر رسانه های اجتماعی را پیشنهاد می کنیم . اگر SEO متخصص موتور جستجو باشد ، مدیر رسانه های اجتماعی سیستم عامل هایی مانند پشت دست خود را می شناسد. اما مهمتر از همه ، او می داند که چگونه برای ایجاد صفحات و پروفایل های شرکت با هدف تثبیت تصویر آن برند و فروش ، محتوای با ارزش بالا را مدیریت و مدیریت کند .

اگر علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارید و دوست دارید در اینستاگرام ، فیس بوک یا یوتیوب کار کنید ، ممکن است بخواهید مدیر رسانه های اجتماعی شوید. بیاموزید که چگونه یک صفحه شرکت را مدیریت کنید ، خود را به افرادی که می شناسید یا در سیستم عامل هایی مانند Fiverr یا Addlance پیشنهاد دهید. بسیاری از شرکت ها علاقه مند به ارقام مستقل مستقل از این دست هستند ، حتی به صورت آنلاین ، با درآمدی که می تواند جالب باشد.

33. بازاریابی از طریق ایمیل
ما روزانه ده ها ایمیل دریافت می کنیم. بعضی از آنها را حتی بدون خواندن آنها حذف می کنیم ، برخی دیگر آنها را سریع می بندیم ، اما بعضی از آنها متفاوت است: ما را عقب نگه می دارد و ما را به تعمیق موضوع دعوت می کند. تردیدی نیست: در پس آن کار خوبی از طریق ایمیل مارکتینگ وجود دارد .

این چهره حرفه ای نوعی از متخصصان کپی در ایجاد پیام های ایمیل است ، ابزاری برای بازاریابی که هنوز هم برای برقراری ارتباط با مشتریان هدف آنها بسیار مؤثر است.

آیا می خواهید با نوشتن ایمیل آنلاین درآمد کسب کنید ؟ دانش بازاریابی خود را تقویت کنید و خود را در سیستم عامل های آزاد مانند Melascrivi ، Fiverr یا UpWork ارائه دهید. شما قیمت خدمات خود را تعیین می کنید و می توانید مستقیماً از روی مبل در خانه کار خود را انجام دهید.

34. توسعه دهنده وب سایت
برنامه نویس ( توسعه دهنده وب ) یکی از پردرآمدترین معاملات آنلاین است . اگر با برنامه نویسی آشنایی ندارید ، هیچ راهی برای ایجاد چیزی کاملاً فنی در وب وجود ندارد و این باعث می شود که آنها چهره های بسیار پرطرفدار و پردرآمد باشند.

برنامه نویس شدن و کسب درآمد آنلاین برای همه مناسب نیست ، اما می توانید دوره های خاصی را بگذرانید. یک ، دو یا سه زبان را تخصصی کنید (PHP ، SQL ، C ++ ، جاوا ، پایتون) و با پرداخت هزینه زیاد در سیستم عامل های آزاد خدمات خود را ارائه دهید ( Fiverr و UpWork همیشه مرجع هستند).

35. اشکال زدایی
یکی دیگر از مشخصات فنی و بسیار مورد جستجو ، شکارچی اشکال ، رفع اشکال است. چه کار میکنی؟ این وظیفه دارد آزمایشاتی را برای شناسایی و اصلاح خطاهای برنامه نویسی (اشکالات) در سایت ها ، نرم افزارها و سیستم عامل ها انجام دهد.

حتی رفع اشکال نیز کار ساده ای نیست و در مورد برنامه نویس نیز دانش کافی از زبان های IT لازم است. در هر صورت ، بسیاری از دوره های آنلاین برای به دست آوردن مهارت ها وجود دارد ، و فرصت های کار و کسب درآمد آنلاین کم نیست.

36. برنامه ایجاد کنید
توسعه دهنده برنامه حرفه ای شبیه به برنامه نویس است ، اما متمرکز بر دستگاه های تلفن همراه است. کار دیگری است که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید و از نظر درآمد رضایت خوبی را به شما ارائه می دهد. بسیاری از شرکت ها برای ارائه برنامه ای که خدمات آنها را تکمیل کند ، از فریلنسرهای آنلاین کمک می گیرند.

پس از کسب مهارت های مناسب ، در Addlance یا Fiverr نمایه ایجاد کنید.

37. هکر رشد آزاد
آیا شما برای رشد تجارت نیاز دارید؟ آیا شما فردی خلاق و همچنین متخصص فنون بازاریابی هستید؟ سعی کنید به یک هکر رشد تبدیل شوید ، رقمی پیچیده اما مورد توجه شرکت ها.

کسانی که هک رشد را انجام می دهند از تمام دانش و مهارت های خود برای افزایش تجارت شرکتها ، از طریق کسب مشتری بیشتر یا توسعه برند استفاده می کنند.

مطالعه کنید و سعی کنید راه خود را از دنیای شرکتهای نوپا شروع کنید. اگر استعداد واقعی دارید ، می توانید با رشد مشتری خود شغلی ایجاد کرده و درآمد کسب کنید.

38. طراح وب
کسب درآمد آنلاین به عنوان طراح گرافیک یکی دیگر از مواردی است که به دنبال آن است. در میان تخصص های مختلف ، طراح وب از چیدمان یک وب سایت مراقبت می کند تا جذابیت ، زیبایی و استفاده از وب سایت را بیشتر کند.

کلمات کلیدی هماهنگی و تجربه کاربر هستند: کاربری که صفحات یک سایت را مرور می کند (از هر دستگاهی) مجبور است این کار را به راحتی و بدون مواجه شدن با موارد حساس انجام دهد.

آیا شما برای طراح وب بودن آنچه لازم است را دارید؟ هزاران شرکت این حرفه ای ها را بصورت آنلاین در Fiverr ، UpWork یا 99designs جستجو می کنند ، بنابراین فرصت های خوبی برای یافتن درآمد اضافی یا شغل تمام وقت دارید.

39. ایجاد تم ها و پلاگین های وردپرس
ایجاد تم ها و پلاگین برای وردپرس است به خوبی پرداخت می شود. اگر مهارت برنامه نویسی عالی ، تجربه کاربری ، گرافیک و انیمیشن را دارید می توانید قالب های از قبل بسته بندی شده را ایجاد کرده و در بازارهایی مانند Themeforest بفروشید .

هر بار که شخصی موضوع شما را بارگیری کند تا آن را با سلیقه خود تطبیق دهد ، یک درآمد (بسیار جالب) دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید افزونه ای برای پیاده سازی چارچوب وردپرس و فروش آن در کانال های آنلاین ایجاد کنید.

یک راه حل برای کسب درآمد با مضامین و افزونه ها می تواند ایجاد یک محصول freemium ، یعنی رایگان با ویژگی های پرداخت شده باشد. کاربران می توانند اثر شما را به صورت رایگان بارگیری کنند ، از آن قدردانی کرده و منتشر کنند و اگر واقعا ارزشمند است ، آن را خریداری کنید (یکبار مصرف یا اشتراک).

40. آرم و جلد ایجاد کنید
با ایجاد آرم ها یا کاورهای حرفه ای بصورت آنلاین ، تخیل خود را از بین ببرید . اگر مهارت (و استعداد) لازم را دارید ، شبکه پر از درخواست طراحان گرافیک است. شاید لازم باشد برخی از ابزارهای حرفه ای (مانند یک رایانه خوب یا بسته Adobe Suite) را خریداری کنید ، اما این سرمایه ای است که می توانید در مدت کوتاهی پس دهید.

برای 99 طراحی ، Fiverr و سایر سیستم عامل های طراح گرافیک و آرم اقدام کنید. رشته خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و با رایانه خود از خانه درآمد کسب کنید .

41. کسب درآمد با اینستاگرام
بسیاری از متخصصان با اینستاگرام کار می کنند و درآمد کسب می کنند. رسانه های اجتماعی چندین فرصت برای کسب درآمد فراهم می کنند: مدیریت صفحات شرکت (همانطور که یک مدیر اجتماعی انجام می دهد) ، ایجاد فیلم برای کمپین های تبلیغاتی ، یا تبدیل شدن به یک تأثیرگذار و تبلیغ محصولات برای پیروان خود (مخاطبان خاصی لازم است).

یک راه خوب برای کسب درآمد در اینستاگرام ترویج کار خانگی ، تجارت یا رستوران است. شما می توانید به مشترکین اجازه دهید تا یک لیست را خریداری کرده ، رزرو کنند و یا مشاغل خود را از نزدیک کشف کنند.

42. کسب درآمد با YouTube
YouTube یکی دیگر از بسترهای سرگرمی محبوب است که ناشران با حلقه بزرگی از پیروان می توانند با فیلم های خود درآمد کسب کنند .

یوتیوب برنامه کسب درآمد اجازه می دهد تا کانال های که از شرایط به قرار دادن بنر های تبلیغاتی در فیلم های خود را، اما همچنین به اقدام برای کمک های مالی درخواست یا ضامن یک محصول وابسته.

بسیاری از کودکان ، حتی خردسالان ، قبلاً موفق به کسب درآمد اینترنتی از طریق YouTube (به اصطلاح YouTubers) شده اند. به دست آوردن دلارهای بزرگ کار ساده ای نیست ، اما اگر استعدادی دارید چرا امتحان نکنید؟

43. فروش با Pinterest
پینترست یک بستر سرعت در حال رشد در بین افراد و مشاغل است. بسیاری از افراد به دنبال ایده ها و تصاویر زیبا ، بلکه محصولات نیز در سایت می گردند. به همین دلیل شرکت هایی که با طراحی سر و کار دارند اما نه تنها سعی در موقعیت سازی و فروش در Pinterest دارند .

شما می توانید تمام اسرار تجارت را بیاموزید و خود را به عنوان یک متخصص فروش در Pinterest ارائه دهید ، یا خودتان از این کانال بهره مند شوید: شما می توانید وسایل دست ساز خود را تولید کنید ، یک شبکه dropshipping باز کنید و از پتانسیلی که Pinterest به شما ارائه می دهد برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید .

44. مترجم
اگر دو یا چند زبان می دانید ، دنیای وب به شما این فرصت را می دهد تا با انجام ترجمه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . اینجا و آنجا پیشنهادات شغلی زیادی از خانه به عنوان مترجم متون به هر زبانی (انگلیسی اما نه تنها) پیدا خواهید کرد.

می توانید پیشنهاد دهید کل کتاب ها ، مقاله ها ، توضیحات محصول برای تجارت الکترونیکی را به صورت چند زبانه ترجمه کنید. یا چرا خود را به عنوان مترجم زیرنویس ویدیویی آنلاین (فیلم ، فیلم ، کلیپ) پیشنهاد نمی دهید. با Freelancer یا Unbabel سوار شوید .

45. وبلاگ نویس
وبلاگ نویسی حرفه ای است که ما به لطف افراد مشهوری مانند Chiara Ferragni یا Salvatore Aranzulla در مورد آن یاد گرفته ایم. اولی از شبکه های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می کرد ، دومی صدها مقاله آنلاین نوشت.

به عبارت دیگر ، وبلاگ نویس چهره ای است که محتوای جالبی را برای افراد مختلف (مد ، فناوری ، مالی ، آشپزی ، ورزش و ...) ایجاد می کند و می داند چگونه از آن درآمد کسب کند. به عنوان مثال ، بلاگ ایجاد شده است که می توانید فضای تبلیغاتی را به شرکت ها بفروشید ، محصولات و خدمات شخصی یا وابسته را بفروشید. بیایید آنها را با جزئیات ببینیم.

46. با Adense درآمد کسب کنید
اگر یک وبلاگ یا کانال YouTube را اجرا می کنید ، Google به شما امکان می دهد تا به برنامه Adsense بپیوندید و درآمد کسب کنید . چگونه کار می کند؟ اگر محصول دیجیتالی شما مطابق با الزامات است ، می توانید برخی از فضاهای تبلیغاتی (بنرها) را در دسترس قرار دهید که Google هر از گاهی با تبلیغات شرکت هایی که قصد دارند خود را با ابزار Google Ads تبلیغ کنند پر خواهد کرد.

هر بار که کاربران تبلیغات شما را مشاهده می کنند یا بر روی آگهی های تبلیغات Adsense کلیک می کنند ، Google درصدی را برای شما تشخیص می دهد (از چند سنت تا چند یورو). این زیاد نیست ، اما رایگان است و شما مجبور نیستید متعهد شوید که شرکت هایی را که مایل به تبلیغ در سایت شما هستند پیدا کنید (Google همه کارها را انجام می دهد). یک راه خوب برای شروع بلافاصله کسب درآمد آنلاین با وبلاگ خود.

47. شبکه وابسته
برنامه های وابسته درصدی را برای وبلاگ نویسان تشخیص می دهند که از طریق کار تبلیغاتی آنلاین ، مشتری را به سمت خرید یک محصول یا خدمات هدایت می کنند. اگر می خواهید از طریق وبلاگ تماشا آنلاین درآمد کسب کنید می توانید از دو طریق این کار را انجام دهید:

فروش تبلیغات (به عنوان مثال Adsense).
ایجاد شبکه وابستگی با تجارت الکترونیکی ساعتها.
هر بار که یک بازدید کننده ساعت خوبی را در سایت شما پیدا می کند و برای خرید و خرید آن در تجارت الکترونیکی کلیک می کند ، برای کارهای تبلیغاتی خود یک کمیسیون خرید دریافت خواهید کرد.

اگر شما علاقه مند به کسب درآمد آنلاین با شرکت های وابسته هستید (یا انجام بازاریابی شرکت های وابسته) می توانید با برنامه وابسته آمازون شروع کنید ، که با آن واقعاً می توانید همه چیز را تبلیغ کنید.

48. پادکست ایجاد کنید (و کسب کنید)
آیا دوست دارید به پادکست گوش دهید و فکر می کنید چیزی هم برای گفتن دارید؟ ضبط و انتشار پادکست کاملاً ساده است و بازار در ایتالیا نیز به رشد (البته با سرعت پایین) ادامه می دهد.

علاوه بر این ، اگر شما موفق به ایجاد یک مخاطب مناسب هستید ، می توانید از طریق تبلیغات (بلکه اشتراک ها ، کمک های مالی ، تجارت و غیره) با پادکست ها درآمد کسب کنید . سعی کنید از Spreaker ، یکی از پرکاربردترین سیستم عامل پادکست و برنامه درآمد آن استفاده کنید.

49. یک رادیو وب ایجاد کنید
با تشکر از اینترنت ، امروز می توانید رادیو وب خود را ایجاد کنید و سعی کنید در پانورامای ایستگاه های دیجیتال ظهور کنید. در مقایسه با پادکست ، رادیو امکان حضور یک فرد زنده یا در هر صورت دنباله ای از آهنگ های زنده را فراهم می کند.

شما تصمیم می گیرید که چه موقع و چگونه روی هوا بروید: می توانید با سازهای حرفه ای (رایانه شخصی ، میکروفون ، هدفون ، کارت صدا) صحبت کنید و موسیقی پخش کنید ، اما فقط از طریق تلفن هوشمند خود.

این به بودجه و کیفیتی که می خواهید بدست آورید بستگی دارد. اما کلید واژه این است که برجسته شود: ایجاد یک محصول اصلی ، شاید با ژانرهای خاص ، یا ایجاد برنامه هایی خارج از جعبه. شنونده پس از شنونده می توانید جامعه خوبی ایجاد کنید (به یاد داشته باشید در شبکه های اجتماعی و آنلاین تبلیغ کنید).

برای ایجاد یک رادیو وب و تلاش برای کسب درآمد آنلاین ، می توانید از سه سیستم عامل استفاده کنید:

Shoutcast (سابقا Radionomy)؛
Spreaker (همچنین به طور گسترده برای پادکست ها استفاده می شود)؛
Soundcloud
50. تایپیست: در حال ضبط فیلم ها
اگر سرعت کافی در صفحه کلید دارید و انگلیسی را به خوبی می دانید می توانید با نوشتن متن های ویدیویی درآمد اضافی ایجاد کنید. برای درک بهتر چیست ، Rev.com ، سایت رونویسی صوتی و تصویری که برای شما در ازای هر دقیقه یا کلمه درآمد کسب می کند ، سر بزنید.

شما می توانید برای ترجمه زیرنویس یا ترجمه از یک زبان به زبان دیگر ، درآمد خود را از 0.30 $ تا 3 دلار در هر دقیقه از آهنگ صوتی انتخاب کنید.

51. صداگذاری و دوبله
آیا می خواهید صدای خود را برای یک ویدیو ، یک محصول تجاری یا سایر محصولات چندرسانه ای وام دهید؟ اگر صحبت می کنید (یا دوبله می کنید) می توانید چندین درخواست آنلاین برای کسب درآمد به عنوان صداگذار یا صداپیشه پیدا کنید.

به Freelancer یا Fiverr.com نگاهی بیندازید و پیشنهاد می کنید که یک کتاب را به زبان ایتالیایی بخوانید (کتاب صوتی) ، در مورد یک فیلم کوتاه صحبت کنید ، یک سرویس صوتی صداگذاری و موارد دیگر ارائه دهید. و اگر به زبان انگلیسی حرفه‌ای صحبت می کنید ، شانس بیشتری برای درآمدزایی با صدای خود خواهید داشت.

52. سازماندهی سفرها
با تشکر از کار از راه دور ، برخی از افراد تصمیم می گیرند خانه خود را ترک کنند و رویای سفر به دنیا را دنبال کنند. از این گذشته ، گاهی اوقات کامپیوتر و اتصال به اینترنت برای کسب درآمد کافی هستند.

برخی از عشایر دیجیتال از طریق وبلاگ سفر خود ، به اشتراک گذاری تجربیات خود در شبکه های اجتماعی یا ایجاد محتوای وابسته ، به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند . در برخی موارد ، آنها همچنین تورهای راهنما را برای همه کسانی که علاقه مند به بازدید از آن مکان های خاص (ایالات متحده ، چین ، بالی و غیره) هستند ، ترتیب می دهند.

آیا شهر یا کشور خاصی را می شناسید؟ سعی کنید خود را در وب شناخته کنید و هنگامی که به یک حلقه خوب پیروان رسیدید ، سازماندهی برخی فعالیت ها را در نظر بگیرید.

53. تبدیل به یک حیوان خانگی شوید
علاقه به حیوانات همچنین می تواند راهی کوچک برای کسب درآمد اینترنتی باشد. حیوان خانگی چند ساعت در هفته نشستن چطور؟ هزاران مالک بدنبال شخصی هستند که از سگ آپارتمانی آنها در طول روز مراقب باشد.

سایتهایی مانند PetMe ، Pawshake یا Rover به شما امکان می دهند در هر زمان از روز ، از گربه ها و سگها ثبت نام کرده و از آنها مراقبت کنید. شما تصمیم می گیرید که آیا پیشنهاد قدم زدن دهید ، شرکت حیوانات را در آپارتمان او برگزار کنید یا از او در خانه خود استقبال کنید.

54. ورود اطلاعات
تعداد زیادی از افراد بصورت آنلاین در جستجوی جای خالی شغل به عنوان ورود داده ها . در واقع ، برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند که این وظایف تکراری را با درخواست از مردم در خانه انجام دهند تا این کار را برای آنها انجام دهند.

برای کسب درآمد آنلاین با وارد کردن داده ها ، جدا از دانستن نحوه استفاده از Excel و بارگذاری اطلاعات به ترتیب ، نیازی به آماده سازی و تجربه ندارید. اگر می خواهید یک کار ورود داده از خانه پیدا کنید ، می توانید پورتال های اصلی شغل (مانند CareerJet ) را جستجو کنید.

55. خدمات مشتری از خانه

خدمات به مشتریان از راه دور یکی از چهره های است که شرکت به دنبال ارائه پشتیبانی به مشتریان خود بسیار هوشمند است. تجارت الکترونیکی بزرگ و شرکتهای بزرگ برای رسیدگی به درخواستهای مصرف کننده یا سicationالات شفاف نیاز به زبان مادری ایتالیایی دارند .

جای خالی شغل را به عنوان خدمات مشتری در میان بزرگترین سیستم عامل های جذب و نامزدهای شروع کار جستجو کنید. آمازون همچنین دارای یک صفحه اختصاص داده شده به فرصت های شغلی به عنوان خدمات مشتری ، دارای موقعیت هایی از خانه نیز می باشد.

56. مرکز تماس از راه دور
یک ایستگاه کاری کامل با مانیتور ، تلفن و هدست ایجاد کنید و خود را به عنوان یک کارمند مرکز تماس از خانه معرفی کنید . بسیاری از شرکت ها ، دفاتر و مشاغل بزرگ دائماً به دنبال مرکز تماس یا افرادی هستند که پاسخگوی تلفن هستند یا با مشتریان تماس می گیرند تا پیشنهادات و تبلیغات ، درخواست پرداخت یا بیشتر را پیشنهاد دهند.

برای کسب درآمد آنلاین از این طریق می توانید از طریق تابلوهای پیام جستجو کنید ، خود را شخصاً در وب سایت ها (با ارسال نامه ای جلد) ارائه دهید یا با شرکتهای محلی که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند ، تماس بگیرید حتی اگر فقط نیمه وقت باشد.

57. دستیار مجازی
دستیار مجازی منشی آنلاین است. برخلاف اپراتور مرکز تماس ، در اینجا می توانید با ارائه پشتیبانی از راه دور از حرفه ای ها یا شرکت ها ، بصورت آنلاین درآمد کسب کنید. قرار ملاقات می گذارید ، به تلفن پاسخ می دهید ، از کارهای اداری و اداری مراقبت می کنید.

یک مزیت دستیار مجازی از راه دور قادر است همزمان با چندین کارفرما برخورد کند . همچنین می توانید شماره مالیات بر ارزش افزوده خود را باز کرده و تصمیم بگیرید که با مشتریان بیشتری کار کنید ، ساعتها و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید.

58. برنامه ریز عروسی آنلاین
سازماندهی عروسی پیچیده است ، اما بسیار جذاب است. شما باید روندهای جدید را بشناسید ، مهارت هماهنگی عالی و خوش ذوق زیادی داشته باشید.

تجارت برنامه ریزان عروسی آنلاین در حال افزایش است. بسیاری از زوج های متاهل در اینترنت به دنبال ایده و حرفه ای برای زیباترین روز خود هستند. به نظر شما آیا می توانید زیباترین رویداد زندگی آنها را برگزار کنید؟ دوره های واقعی وجود دارد که حتی یک جزئیات را از دست ندهید.

سپس می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید یا خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر قصد دارید یک برنامه ریز عروسی باشید ، کسی با استخدام آنلاین شما برای برنامه ریزی عروسی خود ، متوجه مهارت شما می شود.

59. هوشمند کار کردن
هر نوع کار اتصال به رایانه و اینترنت به صورت بالقوه می تواند از راه دور انجام شود. به همین دلیل کار هوشمندانه یا کار از راه دور نیز وارد لیست فعالیت های کسب درآمد اینترنتی می شود .

امروزه بسیاری از شرکت ها مایل به استخدام از راه دور و برای متفاوت ترین موقعیت ها هستند: برنامه نویسان ، Seo و کپی نویسان ، مدیران پروژه ، اپراتورهای مالیاتی از راه دور و موارد دیگر.

شرکتهایی را که در کارهای هوشمند استخدام می کنند به صورت آنلاین جستجو کنید و درخواست خود را ارسال کنید. بدون رفتن به آنجا می توانید شغلی پیدا کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.

کسب درآمد آنلاین با جمع کردن حقوق و دستمزد خود (60-70)
با گرد آوردن آنلاین رایگان کسب کنید
آیا می خواهید با استفاده بیشتر از وقت آزاد خود ، مقداری پول رایگان کسب کنید؟ در اینجا مجموعه ای از مشاغل کوچک برای تکمیل حقوق وجود دارد . این در مورد درآمد باورنکردنی نیست ، شما این را می دانید ، اما چرا یک بار امتحان نمی کنید؟

بعضی از آنها فقط سرگرمی هستند ، در حالی که دیگران این امکان را دارند که به مرور زمان ، حتی از ابتدا ، مبالغ جالب آنلاین را بدست آورید.

60. کسب آنلاین با نظرسنجی
کسب درآمد با نظرسنجی های آنلاین راهی برای تکمیل حقوق و دستمزد یا استفاده از وقت آزاد شما است. برخی از شرکت ها برای درک سلیقه ها و عادات مشتریان بالقوه ، بررسی های بازار را انجام می دهند و در عوض مبلغی را برای کسانی که مایل به پاسخگویی به سوالات هستند ، ارائه می دهند.

اگر می خواهید با نظرسنجی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، باید در سیستم عامل هایی که در واقع به شما حقوق می دهند (که بسیاری از آنها به شما کوپن یا کوپن آمازون می دهند) ثبت نام کنید ، مانند:

بازار جهانی آزمایش؛
تولونا
نقطه های زندگی
مرکز نظرات
موبروگ
وقتی به بسیاری از نظرسنجی ها پاسخ دادید و آستانه پرداخت را جمع کردید ، می توانید اعتبار را از طریق PayPal ادامه دهید.

61. خرید و فروش دامنه
راهی برای کسب درآمد آنلاین اگر کمی مهارت رایانه ای داشته باشید ، خرید و فروش دامنه است . افرادی که می خواهند وب سایت خود را ایجاد کنند باید دارای آدرس دیجیتالی باشند (به عنوان مثال www.finaria.it) که باید سالانه خریداری و تمدید شود.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ در صورتی که کسی علاقه نشان دهد می توانید یک دامنه رایگان با یک کلمه کلیدی جالب بخرید و سپس آن را دوباره بفروشید. از طرف دیگر ، می توانید دامنه های منقضی یا منقضی شده را خریداری کرده و آنها را مجدداً بفروشید ، و سود کمی کسب کنید .

دوست دارید بیشتر بدانید؟ به حراج دامنه GoDaddy نگاهی بیندازید ، پیشنهاد خود را مطرح کنید و امیدوارید که کسی علاقه مند باشد.

62. با پخش کردن بازی های ویدیویی ، درآمد کسب کنید
اگر دوست دارید بازی های ویدئویی انجام دهید و استعداد خاصی برای انجام این کار دارید ، ممکن است سعی کنید پول دیگری نیز کسب کنید. می توانید از خود فیلم بگیرید و فیلم های خود را در یک کانال YouTube بارگذاری کنید ، یا به سطح بعدی: پخش جریانی مستقیم ارتقا دهید .

هزاران گیمر در سراسر جهان از جریان های YouTube و Twitch میزبانی می کنند و از کمک های مالی درآمد کسب می کنند. نه تنها این: Twitch به شما راه حل های مختلفی برای درآمدزایی در هنگام پخش ، مانند اشتراک یا فروش بازی ها ، ارائه می دهد.

63. با راه رفتن پول بدست آورید
پیاده روی برای سلامتی شما مفید است ، اما همچنین می تواند مقداری پول برای شما کسب کند. مانند؟ با بارگیری Sweatcoin. این یک برنامه هوشمند هوشمند است که در هر هزار قدم ارز دیجیتالی برای شما به دست می آورد ، که باید روی یک سکوی متصل به برنامه صرف شود.

مطمئنا منبع درآمد نیست اما می تواند انگیزه خوبی برای حفظ عادت های سالم و گرفتن اعتبار برای خرید آنلاین باشد.


64. اجاره خانه بصورت آنلاین
آیا آپارتمان یا اتاقی دارید که از آن استفاده نکنید؟ می توانید آن را بصورت آنلاین اجاره کرده و اجاره دهید . برای ارتقا spaces فضاهای خود از پورتالی مانند Airbnb استفاده کنید و هر زمان کسی با شما می ماند ، ورودی کوچکی ایجاد کنید.

اگر در مکانهای خاص توریستی یا مرکزی اقامت داشته باشید ، شانس درآمد به عنوان میزبان حتی بیشتر خواهد بود. برای تکمیل حقوق خود نیازی به کارهای زیادی نخواهید داشت - فقط اقامت خود را ارتقا دهید ، محل را تمیز نگه دارید و به خوبی با میهمانان خود رفتار کنید. بررسی های خوب باعث جذب بیشتر بازدید کنندگان و از این رو پول بیشتر می شود.

65. سوار ماشین شوید
بسیاری از افراد به عنوان گزینه جایگزین تاکسی یا حمل و نقل عمومی ، به دنبال سواری می گردند. اگر شهر هیچ راز برای شما ندارد و شما مایل هستید با ماشین خود سوار شوید می توانید به عنوان راننده Uber ثبت نام کرده و طبق زمان آزاد خود درآمد کسب کنید.

آیا شما اغلب برای کار به مسافرت های طولانی می روید که با گذشت زمان بسیار گران تمام می شوند؟ برای بازپرداخت هزینه های خود می توانید در BlaBlaCar ثبت نام کرده و به اتومبیل خود پیشنهاد دهید تا به افرادی که مجبورند راه شما را بپیمایند سوار شود.

66. پرستاری از خانه
آیا دوست دارید به دنبال بچه ها کار کنید؟ آیا خانه شما فضاهای کافی برای اسکان کودکان دارد؟ می توانید با مراقبت از کودک و یا ترویج مراقبت روزانه از خانه ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید .

در حالت اول ، می توانید با ثبت نام در سایت هایی مانند Babysits یا Le Cicogne ، در دسترس بودن خود باشید. با خانواده های منطقه خود که به پروفایل خود علاقه مند هستند با شما تماس گرفته می شود و می توانید پیشنهاد شغلی را ارزیابی کنید.

از طرف دیگر افتتاح یک مهد کودک خانوادگی به شما امکان می دهد بدون اینکه از خانه حرکت کنید ، یک تجارت کوچک ایجاد کنید. قوانینی را که باید رعایت کنید بدانید ، سپس مشتریان خود را از طریق دهان به دهان یا آنلاین پیدا کنید. مادران نیازمند در منطقه شما برای اطلاع از خدمات و جدول زمانی با شما تماس خواهند گرفت.

67. پیشنهاد انجام کارهای تمیز کردن را بدهید
اگر با تمیز کردن چند ساعت در هفته درآمد خود را جمع می کنید ، اما می خواهید مخاطبین خود را گسترش دهید و بیشتر کار کنید ، از وب برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنید.

برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند با پیدا کردن کار به عنوان نظافت منزل یا نظافت دفتر ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . به عنوان مثال در Helpling ، می توانید به عنوان یک خدمتکار مستقل ثبت نام کنید ، مشخصات خود را وارد کنید و افراد یا شرکت ها با شما تماس بگیرند.

68. کمکها را بصورت آنلاین دریافت کنید
درخواست کمک مالی آنلاین راهی برای کسب درآمد چند دلار از طریق کار وب شما است. بسترهای نرم افزاری مانند Twitch یا YouTube به مشترکین امکان می دهد که در جلسات بازی زنده کمک های مالی را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

برای شرکت ها و سازمان های غیرانتفاعی ، کسب درآمد با کمک های مالی در فیس بوک ، با ترکیب یک حساب جاری یا یک حساب PayPal ، یا افتتاح یک کمپین جمع آوری کمک مالی در سیستم عامل های جمع آوری کمک مالی مانند GoFundMe نیز امکان پذیر است .

69. کسب درآمد با آزمونهای زنده
آیا چند دقیقه وقت آزاد دارید و می خواهید شانس خود را با کسب درآمد آنلاین امتحان کنید ؟ در فروشگاه های تلفن های هوشمند ما برنامه هایی وجود دارد که دارای جوایز نقدی است.

یکی از این موارد Live Quiz است که دو بار در روز آزمون های انتخابی چندگانه را با جوایز نقدی ترتیب می دهد تا بین معدود برندگان به اشتراک گذاشته شود ، و همچنین استخرهای جایزه جایزه برای افرادی که در صدر جدول رده بندی بازیکنها قرار دارند.

صادقانه بگویم آنها هر بار چند سنت درآمد دارند ، اما بارگیری برنامه رایگان است و می تواند یک سرگرمی لذت بخش باشد.

70. کیف و بسته بندی؟
بسیاری از افراد به عنوان کارمند کیف و بسته بندی بدنبال کار در خانه هستند . با عرض پوزش از دیدن آن ، اما این نوع پیشنهاد وجود ندارد: این فقط شایعات است که توسط خبرهای دروغین یا کلاهبرداریهای ادعا تقویت شده است.

در حال حاضر ، در واقع ، هیچ شرکتی تصمیم به برون سپاری فرایند بسته بندی نمی گیرد: یک کار ساده و تکراری که بسیاری از افراد با کمال میل پیشنهاد می کنند این کار را از خانه انجام دهند ، اما بدون بازار.

درآمد آنلاین - سوالات متداول
چگونه می توان بدون سرمایه گذاری به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟
کار کردن. شما برای شروع از ابتدا به تعهد ، اشتیاق ، خلاقیت و برخی ایده ها نیاز دارید . در اینجا چگونگی درآمد جدی آنلاین ، حتی بدون سرمایه گذاری وجود دارد: راهنما را بخوانید .

آیا می توانم بدون شماره مالیات بر ارزش افزوده از طریق اینترنت درآمد کسب کنم؟
تا زمانی که به یک حرفه تبدیل نشوید ، می توانید بدون باز کردن شماره مالیات بر ارزش افزوده ، از طریق اینترنت درآمد کسب کنید . با این حال ، این به موارد فردی و سود شما بستگی دارد: بیش از یک مقدار مشخص ، شما باید آن را رعایت کنید. یافتن پست های بیشتر .

چگونه می توانید به عنوان خردسال به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟
هیچ سنی وجود ندارد که بتوانید از ابتدا پول درآورید. به عنوان مثال ، آرانزولا در حالی که هنوز خردسال بود به صورت آنلاین درآمد کسب می کرد. اگر کمتر از 18 سال دارید می توانید کارهای آسان خود را شروع کنید : بفهمید کدام یک برای شما مناسب است

صدیقه روشنگر بازدید : 1580 يکشنبه 9 شهريور 1399 زمان : 6:46
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 876
  • بازدید کلی : 37902
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی